Gäst DonKeN Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 http://img218.imageshack.us/img218/2052/kekagressnfal3.jpg Käka gräss NF! Detta är mitt "DPS" gear asså, egentligen är jag proctection specad med lite wrath/might. Kanske laddar up senare. Men på den här bilden ser jag mycket coolare ut! Ska du säga? DPS gear är knappt ingen vidare och ha om man är protection speccad.NF, hade jag 12dkp mer så skulle jag ha fått det där svärdet ^^ *Droppades från garr* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Asså, det vapnet suger :/ The untamed blade droppades igår från razorgore i bwl, jag hade fått det om jag hade biddat, han som rollade högst rollade 15 :P Men eftersom jag precis fixat mina HWL axes så tyckte jag det var onödigt. Skickar in bild senare på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Här är min Hunter alt och hans ZG orm. :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Hur lägger man upp bild? :S Det funkar ju inte på www.imagehacks.us. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Stavas Imageshack.us, det är nog därför. ;0) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Stavas Imageshack.us, det är nog därför. ;0) Haha, försökte i 20 min. :P Tack för svaret. :cool: Lägger upp bilder efter raiden eller i morgon. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Asså, det vapnet suger :/ The untamed blade droppades igår från razorgore i bwl, jag hade fått det om jag hade biddat, han som rollade högst rollade 15 :P Men eftersom jag precis fixat mina HWL axes så tyckte jag det var onödigt. Skickar in bild senare på dem. Är inte Untamed blade lite väl seg :P? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Om TUB proccar = nice bloodthirsts >: D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Kmr snart med min 60 hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Har ingen tid men lägger up min när jag har :cool: Är en 30 rogue :P (ful som f*n) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Hej hej! Skulle lägga in en bild för typ flera månader sen när jag var låg låg låg lvl men det blev aldrig något men nu gör jag det =) Vad tycks? ful, va xD... NEJ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Bra, men synd att inte dina pvpgear är så märkvärdiga som förr =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg