Ryssfemma Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Jag, och så ser man NF hoppa ner efter att ha slagit sönder Frostwolf Tower. Faktist så ser han korsfäst ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Är alla clickers här? :S ni måste vara kassa i pvp .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Är alla clickers här? :S ni måste vara kassa i pvp ..Vart fick du veta att alla är clickers? Redigerat 24 December 2007 av Mosa1NaganT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 ni har inga keybindings på era bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Man tar ju bort dom med alt + Z när man ska ta screen shot. <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) ALLA HAR INTE DET ! bläddra bak en sida och kolla -.- Redigerat 24 December 2007 av Krook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) ALLA HAR INTE DET ! bläddra bak en sida och kolla -.- Nej, men det är snyggare. Och om man är en "klicker" behöver man action bars / keybindings endå. o.0 Redigerat 24 December 2007 av Crys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 clickers använder inte keybindings för sina spells .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 clickers använder inte keybindings för sina spells .... Dom klickar på sina actionbars. Som ligger på deras key bindings. ( 1-8). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Är alla clickers här? :S ni måste vara kassa i pvp ..Man behöver inte vara kass i pvp för man är klicker. Har du lirat en warlock någongång?Dessutom kör alla här inte bara pvp, majoriteten kör PvE. Och vad jag ser så är det bara 4 st som har postat bild på sitt UI. Jag, en lvl 8, en healing druid samt en rogue. Vad ska en lvl 8 med 5 attacker bindings till? Vad ska en druid med 5 healings spells till? Vad ska en rogue med bindings till? Backstab, backstab, kidneyshot, evesicrate osv~. Jag har bindat alla knappar jag behöver. (§, 1, 2, 3, 4, 5, 6, z, x, c, f, g, middle-mouse, <). Tycker du jag ska binda Aspect of the Wild med? Binda potion/heartstone i bg? Känns rejält noobigt. Varför inte visa bild på din char/ui ;>? Redigerat 24 December 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 ja trycker P sen väljer ja vilken spell ja ska göra där haha de va f*n mitt roligaste skämt i år ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Attackerna jag använder mest ligger på keybindings, och resten, dvs. alla potions och buffs osv. ligger i en AB så jag kan klicka på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg