Hivee Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Nice paw! Portarna till AQ öppnades idag på the shattar och jag var där fick en AQ mount. OBS ströck över dom andras namn för dom ville det.Jag frågar dom alltid om det innan jag postar bilder.Nej detta är inte privat server tror ni mig inte kolla Dez på armoryn. Det där mountet funkar väl bara i AQ :P Beror på. Man måste typ ha 5 olika sådana mounts för att kunna använda dem utanför AQ. Annars så kan man korrekt bara använda dom inne i AQ. Den man kan använda utanför är ett legendary mount, som den som completar AQ chain questet (eranikus kill i moonglade, 40 man boss) får titeln Scarab Lord och Black Qiraij Battle Tank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Nice paw! Portarna till AQ öppnades idag på the shattar och jag var där fick en AQ mount. OBS ströck över dom andras namn för dom ville det.Jag frågar dom alltid om det innan jag postar bilder.Nej detta är inte privat server tror ni mig inte kolla Dez på armoryn. Det där mountet funkar väl bara i AQ :P Beror på. Man måste typ ha 5 olika sådana mounts för att kunna använda dem utanför AQ. Annars så kan man korrekt bara använda dom inne i AQ. Den man kan använda utanför är ett legendary mount, som den som completar AQ chain questet (eranikus kill i moonglade, 40 man boss) får titeln Scarab Lord och Black Qiraij Battle Tank Är inte den jääävligt rare? Tack strikers btw ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Får man inte titeln Scarab lord om man öppnar porten till AQ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Får man inte titeln Scarab lord om man öppnar porten till AQ?Yes, det är det chain questet är till för Och ja, den är jääääävligt rare Redigerat 5 Januari 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Det är väl typ en person på varje server som får den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Det är väl typ en person på varje server som får den? Ja, så är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Är det den som klarar questet först då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Är det den som klarar questet först då?SKulle tro att det är något sånt..men jag har ingen anning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Den som först blir klar med questet och slår på Gong-gongen startar typ kriget och får sedan titeln och mountet. Nästan helt säker på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Här är min lvl 70... Dingade för en vecka sen ungefär :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Min 22 main! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Den som först blir klar med questet och slår på Gong-gongen startar typ kriget och får sedan titeln och mountet. Nästan helt säker på det. Vart skaffar man questet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg