Crys Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Skaffa kompisar i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) Ok, Spelar du mycket så man har någon att snacka med? För jag slutade på The Sha'Tar för ingen jag känner till lirade där, Så nu blir det kul med någon som man iaf vet vem det e. Ja jag spelar ganska mycket ja :P men inte alla dagar Tog nyss ner moroes maiden på måndag :P Redigerat 3 April 2008 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 nice gz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Nightbane nere =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 ny chest : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Riktigt nice bluesteel vilken server kör du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 fy f*n va jag smekte dom, deepwound warrior (troligen MS) och Holy priest (med Holy Nova) och det där utan vanish ;) (nej r inte twink) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Riktigt nice bluesteel vilken server kör du på? Sylvanas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Här är vi i Zul'Gurub på bilden har vi precis downat hakkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 early bird? mm hakkar är ju ezmode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Ok, Spelar du mycket så man har någon att snacka med? För jag slutade på The Sha'Tar för ingen jag känner till lirade där, Så nu blir det kul med någon som man iaf vet vem det e. Jag började spela på darksorrow fast jag inte kände någon i den servern, jag har skaffat flertal vänner som jag snackar med både svenska och andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg