Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?

Gäst Elite

Rekommendera inlägg

Blizzard har gjort WoW PvP vänligt, man tappar lusten och kämpa för och döda Illidan när man vet att det blir samma story från gammla wow till TBC.

http://img67.imageshack.us/img67/9779/vandardt3.png

Alliance: 150 Reinforcements, Horde:1 Reinforcement, cp alliance börjar springa ner till Hut och Horde dödar vandar <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

"Blizzard har gjort WoW PvP vänligt"

har du någonsin spelat arena ? bg's är bara fullts av s2 farmandes p12 så det kan du inte säga är vänligt

Nu är du lite orättvis. Alla kan inte gå och raida även om de så ville. Och om man vill 'starta karriär' i Arena istället så måste man börja någonstans. För övrigt så brukar jag fokusera på att lära mig min klass och dess teknik medan jag 'farmar' s2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du någonsin spelat arena ? bg's är bara fullts av s2 farmandes p12 så det kan du inte säga är vänligt

Nu är du lite orättvis. Alla kan inte gå och raida även om de så ville. Och om man vill 'starta karriär' i Arena istället så måste man börja någonstans. För övrigt så brukar jag fokusera på att lära mig min klass och dess teknik medan jag 'farmar' s2.

karriär ? fixa din s2 och berätta vilken rating du är på efter 1 vecka så kan vi börja snacka om pvp vänligt arena

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

karriär ? fixa din s2 och berätta vilken rating du är på efter 1 vecka så kan vi börja snacka om pvp vänligt arena

"Karriär" var ett litet skämt. Så du menar att det är omöjligt att 'hoppa' in och bli bra nu, eller vad då? Har man skill och en skillad partner med bra gear så kan man nå högt. ( Och man får ju bättre och bättre gear hela tiden. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan få ihop ett helt S2 set på AV weekend, du behöver inte ens kämpa t.ex om du är ally, ally vinner oftast på 10 minuter och får oftast 465 honor som bonus.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan få ihop ett helt S2 set på AV weekend, du behöver inte ens kämpa t.ex om du är ally, ally vinner oftast på 10 minuter och får oftast 465 honor som bonus.

Inte på cyclone O_o

Hatar dock när vi startar premade (horde) så ser allys "zomg stormscale premade" så är dem så fucking retard att dem försöker sega ner hela grejen genom att alla defendar. Liksom, deras honor/hour blir ju sämre om de försöker sega ner ngn annans vinst, ingen av oss tjänar på det. De får en j*vla mark och 40 bonus honor på 40 minuter, weiiii!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

läste du ens vad jag skrev ? ja skrev typ det du sa med andra ord. bg's = faming s2 noobs / bots , Arena = ett rent h*lvete av s3/s4 gear och unbalnced combos som mage/rogues, druid/warrior, druid/rogue some äger allt. kkthxbye

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...