sebban38 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 min lvl 70 paladin human!! namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Angående allt Arena snack så vill jag bara säga några saker; Tänk er att en Warrior/Druid combo (S3/S4) möter mage/rogue (S2) Warriorn och Druiden har inte mkt skills i detta fall! Iaf, tänk er att Warriorn startar med charge mot magen, magen blinkar, och gör polymorph, men warriorn resistar. Där gick 1.5 sekunder i onödan pga. skillnaden i gearet. Warriorn springer efter magen, magen gör frostnova (för att försöka med ännu en sheep) men warriorn resistar. Gearet gör mktmktmkt skillnad. sen när är det resist på arena gear ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) http://i292.photobucket.com/albums/mm34/He...hGlorfindel.jpg Min Lvl 19. Har spelat i ungefär en vecka. Redigerat 15 Juli 2008 av Hetfield05 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Angående allt Arena snack så vill jag bara säga några saker; Tänk er att en Warrior/Druid combo (S3/S4) möter mage/rogue (S2) Warriorn och Druiden har inte mkt skills i detta fall! Iaf, tänk er att Warriorn startar med charge mot magen, magen blinkar, och gör polymorph, men warriorn resistar. Där gick 1.5 sekunder i onödan pga. skillnaden i gearet. Warriorn springer efter magen, magen gör frostnova (för att försöka med ännu en sheep) men warriorn resistar. Gearet gör mktmktmkt skillnad. sen när är det resist på arena gear ? Oops, tänkte på Old School :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 (redigerat) Min shaman efter att jag har mountat från Booty Bay till Blood elfs start ställe i Eversong Forest, Tog 44 minuter och 23 sekunder att ta mig dit. Redigerat 16 Juli 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Min shaman efter att jag har mountat från Booty Bay till Blood elfs start ställe i Eversong Forest, Tog 44 minuter och 23 sekunder att ta mig dit. En fråga.. Var det verkligen värt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Min shaman efter att jag har mountat från Booty Bay till Blood elfs start ställe i Eversong Forest, Tog 44 minuter och 23 sekunder att ta mig dit. En fråga.. Var det verkligen värt det? Nej xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 (redigerat) Angående allt Arena snack så vill jag bara säga några saker; Tänk er att en Warrior/Druid combo (S3/S4) möter mage/rogue (S2) Warriorn och Druiden har inte mkt skills i detta fall! Iaf, tänk er att Warriorn startar med charge mot magen, magen blinkar, och gör polymorph, men warriorn resistar. Där gick 1.5 sekunder i onödan pga. skillnaden i gearet. Warriorn springer efter magen, magen gör frostnova (för att försöka med ännu en sheep) men warriorn resistar. Gearet gör mktmktmkt skillnad. sen när är det resist på arena gear ? Oops, tänkte på Old School :P Mjae det var väl liksom inte resist på oldschool =d Om du inte tänker på t1/2 oO Redigerat 16 Juli 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 http://img257.imageshack.us/img257/5535/cefm6.jpg Fick typ en drop från varje boss när vi gjorde Karazhan igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Nice. (Garone det var det 2000 inlägget i denna tråd du gjorde) OnT Min tauren posar med sina polare i Warsong Outriders i The Barrens. :P Min armory, jag har skaffat Epic Bracers :D http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Svenstomp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Näj det var jag >< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Kommer någon in just nu? Jag fastnar på Authenticating. <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg