LMFAO Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Elemental geret : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ouch, 1 @ din actionbar. I knoes.. Så här är det, När man klickar ALT+Z så går allt bort dvs actionbar liv.. ALLTING! Och då kan man inte skriva men man kan fortfarande göra spells och macro's. Så jag gjorde en wave macro för tillfället för att kunna ta bild när jag vinkar :D Sen glömde jag att ta bort den.. Men nu har jag en actionbar bara för macro's. NÄ VERKLIGEN!?! DET VISSTE VI INTE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ouch, 1 @ din actionbar. I knoes.. Så här är det, När man klickar ALT+Z så går allt bort dvs actionbar liv.. ALLTING! Och då kan man inte skriva men man kan fortfarande göra spells och macro's. Så jag gjorde en wave macro för tillfället för att kunna ta bild när jag vinkar :D Sen glömde jag att ta bort den.. Men nu har jag en actionbar bara för macro's. NÄ VERKLIGEN!?! DET VISSTE VI INTE! För det första så tror jag inte hela fuska.se vet det. För det andra så borde du ta det lungt med capsen. För det tredje jag förklarade varför en grejj var där.. Så nu har du riskerat att bli varnad för att du missuppfattat en småsak som inte äns angår dig.. BTT Här är min char nu när jag har levlat mig till 27. Varför man inte ser min tabard i armory är för att den nya battleground tabarden finns tydligen inte med. Den som man får om man vinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ouch, 1 @ din actionbar. I knoes.. Så här är det, När man klickar ALT+Z så går allt bort dvs actionbar liv.. ALLTING! Och då kan man inte skriva men man kan fortfarande göra spells och macro's. Så jag gjorde en wave macro för tillfället för att kunna ta bild när jag vinkar :D Sen glömde jag att ta bort den.. Men nu har jag en actionbar bara för macro's. NÄ VERKLIGEN!?! DET VISSTE VI INTE! För det första så tror jag inte hela fuska.se vet det. För det andra så borde du ta det lungt med capsen. För det tredje jag förklarade varför en grejj var där.. Så nu har du riskerat att bli varnad för att du missuppfattat en småsak som inte äns angår dig.. BTT Här är min char nu när jag har levlat mig till 27. Varför man inte ser min tabard i armory är för att den nya battleground tabarden finns tydligen inte med. Den som man får om man vinner. Behöver inte vinna för att få tabarden^^ Det kan hända att dom inte har lagt in tabarden i armoryt eller så är det en vanlig bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 finns nog inte på armory än ; ) man f*n va ful den var, orka ha den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 ändå :) OS ftw :D Och inte bara det.. den är rare och jag vill försöka få alla mina items rare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) Här är min level 5 med några level 1 kompisar på Isle och gankar hordes :D http://img26.picoodle.com/img/img26/3/8/5/f_WoWScrnShotm_92ccedb.jpg Youtube film om det: (Jag är Wimage, med snökläder) Redigerat 8 Augusti 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 fixa 1700 i natt med rogue och jag som resto. men ja ja palla resto : P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 fixa 1700 i natt med rogue och jag som resto. men ja ja palla resto : P Shaman ftw! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extrona Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 fixa 1700 i natt med rogue och jag som resto. men ja ja palla resto : P olol robert hur orkar du ta den till enha nablet downa brutallus idag btw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Min Paladin: http://img232.imageshack.us/img232/4843/pppppppug5.png Har 5/8 Tier 6, progress: 9/9 BT, 2/6 SWP - ~2300 Healing Min Rogue: http://img299.imageshack.us/img299/5871/rrrrrrrjc2.png Min Main nu, progress: 6/9 BT, 5/5 MH - 2007 AP, 303 Hit, 30% Crit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 olol robert hur orkar du ta den till enha nablet downa brutallus idag btw f*n emil, kör ju inte seriös arena ändå ;) va pve spec och roguen s2. ska sava upp lite enhancement gear till wotlk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg