Rullis Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Sexy head från Auchenai crypts igår kväll :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Woho, Humar the Pridelord på min hunter. Förslag på namn? ;D BTW, nån som vet hur man tar bort klockan som är mellan kartan och kordinaterna? Jag använder simple minimap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) Min nydingade hunter Redigerat 12 Oktober 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Woho, Humar the Pridelord på min hunter. Förslag på namn? ;D BTW, nån som vet hur man tar bort klockan som är mellan kartan och kordinaterna? Jag använder simple minimap. <3 Keybinds, Btw vad heter UI't? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Woho, Humar the Pridelord på min hunter. Förslag på namn? ;D BTW, nån som vet hur man tar bort klockan som är mellan kartan och kordinaterna? Jag använder simple minimap. <3 Keybinds, Btw vad heter UI't? Fel UI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Degfejs Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 hur får jag bild på min worior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) Har xplit's UI nu, så j*vla fett. Aja här slog jag mitt record på 1701 med Lay on Hands (1100 är record med holy light.) Och Ja, rhydoc är nomatic. Här är info om gubben och när han står non-combat. Redigerat 12 Oktober 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 GAME OVER !!! : D gz mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 GAME OVER !!! : D gz mig Gratz j*vla bearfarmer guild ;d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 GAME OVER !!! : D gz mig Grattis! f*n vad jag vill ha den där mounten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!BOFFAAA! HUR KAN DU?! DIN IMBADRUID?! NÄSTAN FULLT6!! INGEN ÅTERVÄNDO, O FYFAN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg