Gäst Ubuntu Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Bra val Boffaroffe, synd att inte fler inser samma sak som dig. Själv insåg jag att det var för mycket när jag hade 3 månader played Låt Boffaroffe vara en god förebild för oss alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 @ubuntu: nej tack. Japp nu crittade jag 1600+ med [Holy Light] (respecc till Holy) Och med [Lay on Hands] så blev det det 1800+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Bra val Boffaroffe, synd att inte fler inser samma sak som dig. Själv insåg jag att det var för mycket när jag hade 3 månader played Låt Boffaroffe vara en god förebild för oss alla. y, go go delete. vad du än gör sälj den inte, du kanske för lite pengar också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) @ubuntu: nej tack. Ooh, nu kommer du hålla på och hacka på mig, vi har en liten suris här. Det vore ju väldigt kul att veta vad du skriver "nej tack" till. Bra val Boffaroffe, synd att inte fler inser samma sak som dig. Själv insåg jag att det var för mycket när jag hade 3 månader played Låt Boffaroffe vara en god förebild för oss alla. y, go go delete. vad du än gör sälj den inte, du kanske för lite pengar också Aldrig att jag säljer. Vem vet, nån gång kanske man börjar igen? ;| Fast ingen risk för det, jag har ju testat WAR nu <3 Redigerat 13 Oktober 2008 av Ubuntu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. Grattis Boffaroffe. Du har klarat ett av dom svåraste sakerna man kan göra i livet, komma över ett beroende. Och det du gjorde var helt rätt. Deleta dom är det bästa man kan göra egentligen, om man verkligen vill komma över ett beroende. Nu är det dags att leva livet, Boffa. Gå ut med polarna, festa hela kvällarna. Good bye, WoW, hello Life! Grattis :D Jag kommer dock kanske aldrig klara av det du gjorde >.< Och Grattis Qiraji!! Downa KJ är inte lätt :D Vilken plats är ni på eran serv att downa KJ? Redigerat 13 Oktober 2008 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Server Second guild kill och Horde First Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Detta hända med mina chars. Ni kan även se gearet om det tilltalar er. Grattis Boffaroffe. Du har klarat ett av dom svåraste sakerna man kan göra i livet, komma över ett beroende. Och det du gjorde var helt rätt. Deleta dom är det bästa man kan göra egentligen, om man verkligen vill komma över ett beroende. Nu är det dags att leva livet, Boffa. Gå ut med polarna, festa hela kvällarna. Good bye, WoW, hello Life! Grattis :D Jag kommer dock kanske aldrig klara av det du gjorde >.< Och Grattis Qiraji!! Downa KJ är inte lätt :D Vilken plats är ni på eran serv att downa KJ? gz mig 4000 kr. sålde min tibia-char. sen började jag wow, ehauehauea! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Ursäkta men började grinna när jag såg på filmen man såg när du tryckte på okay att du tveka fy f*n 300dagar.Tvekade inte, tog en sista snabbrunk med den charen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Boffa: Gå ut och festa nu när allt är över ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Boffa: Gå ut och festa nu när allt är över ;) Nej, börja spela Warhammer Online lolz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Warhammer är inte ens kul så visst lär inte bli lika fäst vid det som vid WoW. >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Warhammer är inte ens kul så visst lär inte bli lika fäst vid det som vid WoW. >_>Alla har vi olika smaker, själv tycker jag att Warhammer Online slår WoW på alla sätt och vis. Möjligen end game PvE:n är bättre i WoW, men det är ju för att WAR är ett PvP-baserat MMORPG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg