garkan Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Får liva upp tråden med min Shaman. Ny effekt på Lighting Bolt? :o Nej :) det är en kristall som man fångar moonkins med.En level 4 quest :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Ny titel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Ny titel :D Vart dödar jag dom 50 mobsen man ska döda? Är dom 30-50 levlar? För jag vill verkligen göra den achievement [LEEEEEEEEEEEEROY] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Ny titel :D Vart dödar jag dom 50 mobsen man ska döda? Är dom 30-50 levlar? För jag vill verkligen göra den achievement [LEEEEEEEEEEEEROY] UBRS. Vid Father Flame eventet. http://www.youtube.com/watch?v=LkCNJRfSZBU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Haha najs :) Ska göra den nångång sen när jag får team. Hunters Volley (aoe spell) är ju SKITBRA nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Är det nåt en Mage klarar själv eller måste man ha grupp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Är det nåt en Mage klarar själv eller måste man ha grupp?5man grupp måste du ju ha.level 60 instance är ju inte så enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Är det nåt en Mage klarar själv eller måste man ha grupp?5man grupp måste du ju ha.level 60 instance är ju inte så enkelt. 10-manna raid tillochmed. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Är det nåt en Mage klarar själv eller måste man ha grupp? 5man grupp måste du ju ha. level 60 instance är ju inte så enkelt. 10-manna raid tillochmed. :) jo det är det... pallas kan sola första hellfire instancen på normal nu, UBRS är väl 5man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Är det nåt en Mage klarar själv eller måste man ha grupp? 5man grupp måste du ju ha. level 60 instance är ju inte så enkelt. 10-manna raid tillochmed. :) jo det är det... pallas kan sola första hellfire instancen på normal nu, UBRS är väl 5man? Nej, 10-man raid, kan dock göras med mycket färre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Är det nåt en Mage klarar själv eller måste man ha grupp? 5man grupp måste du ju ha. level 60 instance är ju inte så enkelt. 10-manna raid tillochmed. :) jo det är det... pallas kan sola första hellfire instancen på normal nu, UBRS är väl 5man? Nej, 10-man raid, kan dock göras med mycket färre I slutet/halva av pre-tbc var det en 5-manna.Innan dess var det en raid instans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Men om det är 5-man borde jag som mage kunna fixa det själv eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg