Apex Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Min Rogue då :) Har du Fleshhide shoulders? Dom man får i RFD. Japp. Blev boostad där igår fick dom och den där daggern Coldrage dagger elller vad det nu är den heter. Nice, jag lootade nyss en ny helm från Zul'farrak, min kompis level 80 boostade. Leather och för rogues, den e niice. Vilken är det? :) @AddeB tack =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_011109_162742.jpg Vann dock inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) photoshopade lite med en bild på min char, blev inte så bra men ville ändå vissa (ska lägga till mer effekter senare) och det är en gammal bild (min char ser inte ut så där nu) Redigerat 11 Januari 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Kom o tänka på den hära xD. perrelis man eller^^? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Min Rogue då :) Har du Fleshhide shoulders? Dom man får i RFD. Japp. Blev boostad där igår fick dom och den där daggern Coldrage dagger elller vad det nu är den heter. Nice, jag lootade nyss en ny helm från Zul'farrak, min kompis level 80 boostade. Leather och för rogues, den e niice. Vilken är det? :) @AddeB tack =) Embrace of the Lycan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Min Rogue då :) Har du Fleshhide shoulders? Dom man får i RFD. Japp. Blev boostad där igår fick dom och den där daggern Coldrage dagger elller vad det nu är den heter. Nice, jag lootade nyss en ny helm från Zul'farrak, min kompis level 80 boostade. Leather och för rogues, den e niice. Vilken är det? :) @AddeB tack =) Embrace of the Lycan Ja, så hette den, tänkte precis gå in och kolla.. Den ser ut som ett Varg - huvud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Den hade jag :D Stil pic undertiden jag var arms. Me goes PvE nu :) Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Slaxerz Redigerat 12 Januari 2009 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 (redigerat) här är en bild som är ny på min char;) Redigerat 13 Januari 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 här är en bild på min char som är helt ny ;) Helt ny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 altså det blev fel ska fixa till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 altså det blev fel ska fixa till det Okej, trodde du menade att charen var helt ny ;-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 hehe, stavade fel och så la jag upp fel bild sen slutade Internet att funka så jag han inte rätta till det på en gång :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg