Gäst Daniz Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Feels g-g-g-goood! GOOD :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Feels g-g-g-goood! GOOD :) G-g-g-g-g-g-gz! GZ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Alt, 80 imorgon http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_022109_214305.jpg Hur kan man spela med så där lite action bars? vart är t.ex. hand of freedom ? Jag använder 4 av det som finns, hur mycket tror du behövs när man levlar?oO Kör du på pvp server? :D om du gör så behöver du ganska många fler, dock är du paladin, hammer of justice sen är dom död. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Alt, 80 imorgon http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_022109_214305.jpg Hur kan man spela med så där lite action bars? vart är t.ex. hand of freedom ? Jag använder 4 av det som finns, hur mycket tror du behövs när man levlar?oO Kör du på pvp server? :D om du gör så behöver du ganska många fler, dock är du paladin, hammer of justice sen är dom död. Nej, det gör jag inte, slöseri med tid att köra på en server med 95% p10/retards Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Alla dessa fick jag inom 2h efter att ha dingat 80 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 asså hur får man den? gotta go when the volcano blow? :S ska man undvika lava wave eller alla eld stenar som kommer från luften? aldrig fattat den och aldrig fått den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 asså hur får man den? gotta go when the volcano blow? :S ska man undvika lava wave eller alla eld stenar som kommer från luften? aldrig fattat den och aldrig fått den. Idk, fick den bara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 asså hur får man den? gotta go when the volcano blow? :S ska man undvika lava wave eller alla eld stenar som kommer från luften? aldrig fattat den och aldrig fått den. Ja.Eller så kan göra som de flesta dåliga personer gör, dö när man engangear bossen så slipper man oroa sig över att bli träffad av någon =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Haha funkar det? :D Ska lätt prova hahaha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 asså hur får man den? gotta go when the volcano blow? :S ska man undvika lava wave eller alla eld stenar som kommer från luften? aldrig fattat den och aldrig fått den. Ja.Eller så kan göra som de flesta dåliga personer gör, dö när man engangear bossen så slipper man oroa sig över att bli träffad av någon =D =( Det funkar inte med mig som MT =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Man ska undvika dom sakerna som kommer från luften :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Måste man säga något? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg