w4nkarN Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Du är 16 år, jag tycker det är annnorlunda om man är yngre, har säkert 10h på 3 andra chars också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Tänk bara att kompisar går före wow, alltid (nästan) så kommer det gå bra för dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag undrar om WoW är värt det. Ni ser själva. Vad ska jag göra :(? Jag har över 6x din played. Och kan säga att har du en anledning att spela, fortsätt spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag undrar om WoW är värt det. Ni ser själva. Vad ska jag göra :(? 43 dagar är ingenting, jag har 200 på min rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag undrar om WoW är värt det. Ni ser själva. Vad ska jag göra :(? Det är värt det (tycker jag) Men om du vill sluta spela WoW så är det enklaste sättet att avinstallera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 man kan inte sluta spela wow, man kommer alltid tillbaka... (det är svårt att sluta iallafall :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Jag undrar om WoW är värt det. Ni ser själva. Vad ska jag göra :(? Du har spelat längre än mej :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 man kan inte sluta spela wow, man kommer alltid tillbaka... (det är svårt att sluta iallafall :P)Det ska jag allt ta reda på när jag ska sluta spela WoW över sommaren, men det blir mer som en paus, men jag kommer inte att kunna hålla mig över sommaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 jodå... Gäller bara att hitta aktiviteter att göra istället. Visst finns det vissa dagar då man vill spela extremt mycket men minskar med tiden. Tycker inte åldern har någon betydelse hur mycket man ska spela man väljer själv/föräldrarna kanske väljer åt en i vissa fall men ah... Bara man spelar den mängd man själv tycker är anpassad efter sina dagliga saker så som skola/jobb/vänner osv... iaf OT kommer säkert med pic imorgon på min söta mage eller rog f*n sötare än socker juh :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Spela varannan dag (just like me ) Tid för WoW och för polarna :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Införskaffade en till mount. 13 kvar till min lövely Albino Drake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) ett fett stort JA när jag såg den i KT.' sorry för dubbeln <3 Redigerat 8 April 2009 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg