Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?


Gäst Elite

Rekommendera inlägg

  • Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

post-68284-1240709807_thumb.jpg

Dinga 80, drog några heroics och fick Nexus macen på första :) en druid jag känner gick 9 gånger för den.

 

du på första och din kompis på 9? f*n, borde ha levlat paladinen på din realm då det tog mig 22 försök att få den, sedan bytte jag ut den nästa dag när jag gick klart hela naxx första gången -.-'

 

Eller skaffat Titansteel Guardian eftersom den är bättre för en paladin

 

hm.. l2holypala, 95% är om intellect...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

post-68284-1240709807_thumb.jpg

Dinga 80, drog några heroics och fick Nexus macen på första :) en druid jag känner gick 9 gånger för den.

 

du på första och din kompis på 9? f*n, borde ha levlat paladinen på din realm då det tog mig 22 försök att få den, sedan bytte jag ut den nästa dag när jag gick klart hela naxx första gången -.-'

Eller skaffat Titansteel Guardian eftersom den är bättre för en paladin

 

hm.. l2holypala, 95% är om intellect...

 

Jag har en holy paladin, tack, och sorry om du är så blind men 40 int kompenserar inte för den crit och spellpower man får från titansteel guardian, l2fakta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hivee, jag tycker inte du tillför något till forumen, du gnäller mest bara. Jag kan ju säga att jag hellre tar råd från Protec och min paladin CL än dig. Och båda sa i detta fallet att jag skulle använda Nexus macen istället för TSG (detta var i början av wotlk, kanske 2 veckor efter release).

 

Let the flamefest begin ty

Japp, jävligt snyggt UI, får jag fråga vilka AddOns du använder?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hivee, jag tycker inte du tillför något till forumen, du gnäller mest bara. Jag kan ju säga att jag hellre tar råd från Protec och min paladin CL än dig. Och båda sa i detta fallet att jag skulle använda Nexus macen istället för TSG (detta var i början av wotlk, kanske 2 veckor efter release).

Fint att du lyssnar på dina scrubkompisar, men de två paladins jag känner är de två bäst gearade på hela argent dawn vilket råkar vara en full server, så jag ger folk ett råd här istället för att ge falsk information och säger att det man tror är sant

 

För övrigt gnäller jag hur mycket jag känner nödvändigt när idioter som du postar

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hivee, jag tycker inte du tillför något till forumen, du gnäller mest bara. Jag kan ju säga att jag hellre tar råd från Protec och min paladin CL än dig. Och båda sa i detta fallet att jag skulle använda Nexus macen istället för TSG (detta var i början av wotlk, kanske 2 veckor efter release).

Fint att du lyssnar på dina scrubkompisar, men de två paladins jag känner är de två bäst gearade på hela argent dawn vilket råkar vara en full server, så jag ger folk ett råd här istället för att ge falsk information och säger att det man tror är sant

 

För övrigt gnäller jag hur mycket jag känner nödvändigt när idioter som du postar

 

Hivee for president.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...