thomja Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 lol haha ingen som har en hög levelad synd att jag inte kan posta upp bilder på min death knight på level 74 nu hehe jag är på mitt wii och ni som undrar så funkar det faktiskt att koppla ditt tangentbord till ett wii men nu ska vi inte gå off topic haha men kanske tittar tillbaka sen om ni absolut vill se den så gå in på armoryn och sök på gorvladim :) ha det bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 lol haha ingen som har en hög levelad synd att jag inte kan posta upp bilder på min death knight på level 74 nu hehe jag är på mitt wii och ni som undrar så funkar det faktiskt att koppla ditt tangentbord till ett wii men nu ska vi inte gå off topic haha men kanske tittar tillbaka sen om ni absolut vill se den så gå in på armoryn och sök på gorvladim :) ha det brafyi så är du en av de låglevlade på forumen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 ugh.. man vart ju hackad nu också Q_Q.. Postar pic på min nya paladin senare när jag lvlat den lite. Gogo retri <3 SCREW U HOLY! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 http://img23.imageshack.us/img23/9765/wowscrnshot051309235132.jpg Fick nyss t8 shoulders Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Bitching, synd att de flesta t8/.5 är downgrade från t7.5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Jag tycker axlarna är ganska så mycket bättre. 53 mer hit och mycket mer AP/Agi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Ny söt hjälm från ignis och även t8 gloves från emalon10 och sen t8.5 gloves från emalon25, lite lol på det menmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Jag tycker axlarna är ganska så mycket bättre. 53 mer hit och mycket mer AP/AgiDe flesta betyder inte nödvändigtvis rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Jag och en kompis som hade lite kul i UBRS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Vheanom Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 (redigerat) Här är min death knight level 79 (alorí) Under har vi en gammal teckning jag gjort på min druid (aryl) Båda är på ShadowSong och båda är med i Guilden Legends of Light. (LoL) Om du har en karatär där rekomenderar jag dig om du inte är en hardcore pvp älskare att kontakta mig om jag är inne, så kan ni få joina en mycket trevlig causal guild med många aktiva medlemmar. Redigerat 14 Maj 2009 av Vheanom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 The sex http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_051409_224040.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Sålde min shaman för 4 månader sen, men har köpt mig ett nytt acc för att lire arena med några irl polare. tillbaka i träsket >_< ingen pve för mig nu dock, tar allt för mycket tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg