ExorZ Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Gud vilka sorgliga människor som köper ett pet för 1000g som vilken låglevel horde som helst kan införskaffa Men som alliance INTE kan införskaffa :o Då finns det alltid folk som köper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Det är mycket mer än vad man tror faktiskt, jag är fortfarande förvånad att de köper det så dyrt^^ haft samma pris sen TBC. De brukar sälja ganska snabbt också, bara 1 eller 2 av ~15 gånger den inte sånt på 48h. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Jag på min hest ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Jag på min hest ;D Hur många runs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Jag på min hest ;D Hur många runs? 0. Det är en häst för 100 champion's seal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Min Lv 80 Gnome Warrior! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Jag på min hest ;D Hur många runs? 0. Det är en häst för 100 champion's seal. Ah oke, dom gjorde den lila :o den var väl vit förut.. eller .. den finns fortfarande antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 (redigerat) 2 t8.5, 2 t7.5, precis som det ska vara, behöver bara rune edge/voldrethar då :p http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_052209_121518.jpg Redigerat 22 Maj 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Jag på min hest ;D Hur många runs? 0. Det är en häst för 100 champion's seal. Ah oke, dom gjorde den lila :o den var väl vit förut.. eller .. den finns fortfarande antar jag. Haha, aa, det finns en vit också. Dem la till 5 nya. Hivee; Har du clearat Ulduar? (Edge eller voldreathar har aldrig droppats för oss :< ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Jag på min hest ;D Hur många runs? 0. Det är en häst för 100 champion's seal. Ah oke, dom gjorde den lila :o den var väl vit förut.. eller .. den finns fortfarande antar jag. Haha, aa, det finns en vit också. Dem la till 5 nya. Hivee; Har du clearat Ulduar? (Edge eller voldreathar har aldrig droppats för oss :< ) Vi kom server 2nd på vezax typ två veckor sen men wipar som f*n på yogg, svår boss - och voldrethar är från vezax hardmode så kan vara knivigt att få tag på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Jag på min hest ;D Hur många runs? 0. Det är en häst för 100 champion's seal. Ah oke, dom gjorde den lila :o den var väl vit förut.. eller .. den finns fortfarande antar jag. Haha, aa, det finns en vit också. Dem la till 5 nya. Hivee; Har du clearat Ulduar? (Edge eller voldreathar har aldrig droppats för oss :< ) Vi kom server 2nd på vezax typ två veckor sen men wipar som f*n på yogg, svår boss - och voldrethar är från vezax hardmode så kan vara knivigt att få tag på den Ah alright. Vi wipade också som f*n på yogg (10man då, han inte döda general förra veckan på 25.) Men han droppar väl en polearm på 10manna non-hardmode också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Jag på min hest ;D Hur många runs? 0. Det är en häst för 100 champion's seal. Ah oke, dom gjorde den lila :o den var väl vit förut.. eller .. den finns fortfarande antar jag. Haha, aa, det finns en vit också. Dem la till 5 nya. Hivee; Har du clearat Ulduar? (Edge eller voldreathar har aldrig droppats för oss :< ) Vi kom server 2nd på vezax typ två veckor sen men wipar som f*n på yogg, svår boss - och voldrethar är från vezax hardmode så kan vara knivigt att få tag på den Ah alright. Vi wipade också som f*n på yogg (10man då, han inte döda general förra veckan på 25.) Men han droppar väl en polearm på 10manna non-hardmode också? Ja, vi har iofs downat honom på 10 man, men loot är skräp på både 10 man och 25 man, han droppar ett svärd med 212 dps på normal som är relativt sugigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg