Rullis Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Ja, jag är medveten om att jag är survival speccad, men jag gillar det och jag hinner döda de flesta mobsen innan dom hinner fram till mig. Survival är den bästa speccen :P OnT min mage Nej, MM Beror helt på hur bra gear man har faktiskt. Med endendend-gear så är MM bättre, annars Survival. Sen är det inte så värst stor skillnad heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Lättare o binda från början (imo). Tränar man in spellsen medans man lvlar lättare på så sätt. iaf sett många ''clickers'' slå folk med binds.. spelar inte så stor roll längre så länge man kan sin class. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Ja, jag är medveten om att jag är survival speccad, men jag gillar det och jag hinner döda de flesta mobsen innan dom hinner fram till mig.her'd you were a clicker You "her'd" right. Nej, men jag har inte hunnit eller orkar binda. Hade bindat innan med ett addon som försvann och nu orkar jag inte binda om allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 http://i42.tinypic.com/sylg5w.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Haha :P Raidar du som BM? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Haha :P Raidar du som BM? :o Nä jag hadde bara tråkigt när jag väntade på att alla skulle komma så jag skulle bara kolla hur länge min devilsaur klarar malygos utan att dö :P sen feign death :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 http://i43.tinypic.com/102ov3k.jpg Yes, kan göra/har gjort en Flying Machine nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Ja, jag är medveten om att jag är survival speccad, men jag gillar det och jag hinner döda de flesta mobsen innan dom hinner fram till mig. Survival är den bästa speccen :P OnT min mage Nej, MM Som levling kanske, men i raiding är Survival bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Haha, du har nog inte redigt hängt med här :s Survival funkar som en dålig gearad hunter, Men därimot MM funkar mycket bättre med en bra gearad / best in slot hunter. Eftersom man då kan trycka ut mer skada än vad survival speccen är kapabel av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Snart 60 = dreadsteed! :D Inte så långt kvar till Outland heller... :wub: Du kan dra till Hellfire Peninsula i lvl 58... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg