Sportlov Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Vilket tak i AB behöver man rocketboots för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Vilket tak i AB behöver man rocketboots för? Tror han menade Stables taket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Finns flera. Även 80s i grupper låter bli att attackera mig ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Träffade en orc warrior också, 80 med naxx10 gear. Han /cheer:a mot mig, han är min horde vän nu! Ska dit varje dag i ett år! Dog aldrig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Testa org den här gången :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) Inte så många hordes på din bild menmen, kul att några är shyssta iaf :) Jag går till IF utan att slåss och de flesta slåss inte tillbaks, jag tycker det är kul och har hållt på i mer än ett år förmodligen. Org är ju svårare, men prova gärna :) På mina bilder står jag ju mitt bland massa allys. Om man går nånstans "in peace" är det bara dumt med folk som dödar en och säger "red=dead", "i get honor", "its a pvp server" etc. Redigerat 10 Juli 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Om man går nånstans "in peace" är det bara dumt med folk som dödar en och säger "red=dead", "i get honor", "its a pvp server" etc. Rerolla PVE då. Alltid kul att krama horde / alliance och bli pussad på kinden av en belf male / dwarf female. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Är det inte så att hordes kan bli attackerade ändå i ally städer på pve server? Och om det inte skulle va så så försvinner det roliga, när de kan attackera mig men väljer att inte göra det blir man glad :) annars så kan de ju inte ens attackera dig, jag har vart i IF 5 på natten och det är inte kul då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Om man går nånstans "in peace" är det bara dumt med folk som dödar en och säger "red=dead", "i get honor", "its a pvp server" etc. Rerolla PVE då. Alltid kul att krama horde / alliance och bli pussad på kinden av en belf male / dwarf female. För att alliance är vänligare mot hordes på PvE? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Vilket tak i AB behöver man rocketboots för? Tror han menade Stables taket. Neh man kan hoppa upp där utan rocketboots ;< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) Har welfarefarmat. Måste ha pvpgear att starta med eftersom att mages blir treshottade av retris annars. Redigerat 10 Juli 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) försöker ta mig in till AH på org men blev såklart gankad.. D: Och varför har horde guards i AH:n? Redigerat 10 Juli 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg