HaSsE93 Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 klarade Cot: CoS idag (timed) men fick inte draken... rollade 89 den anndra rolla 91..... btw har t7.5shoulders nu :P lite sent kanske ;) (dom anndra karaktärerna är inte mina... förutom shamanen och dk'n) Vems gubbar är dom andra då? :o Maybe his father? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 (redigerat) Det är min brors chars.... han kör visst på mitt acc när han inte har gc... undrar hur han får reda på mitt pass hela tiden..... <_< och min farsa spelar inte wow :P Redigerat 21 Augusti 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 (redigerat) Fick nya boots på Kologarn :] -Sabatons of the iron watcher- Redigerat 21 Augusti 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Bytte bort min hunter mot denna druiden :) Såg Mickeh o hans UD mage i BG också B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/knarke_23_augusti.png http://data.fuskbugg.se/skalman01/knarke_23_augusti_1.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Druiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 låel, lett boss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 låel, lett boss Snygg UI, jävligt stor Pallypower och Buffs, borde du inte göra dom mindre? Pallypower är ju bara för buffs och färgen är ju röd när nån saknar någon buff, eller gul så klart. Och buffs kan man ju hoovra sen kan man ju sina buffs på ikonerna, inte för att det är nödvändigt att veta vad man har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 låel, lett boss Snygg UI, jävligt stor Pallypower och Buffs, borde du inte göra dom mindre? Pallypower är ju bara för buffs och färgen är ju röd när nån saknar någon buff, eller gul så klart. Och buffs kan man ju hoovra sen kan man ju sina buffs på ikonerna, inte för att det är nödvändigt att veta vad man har. Gillar den stor ^^ , btw så kan den även vara blå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 (redigerat) :) Redigerat 27 Augusti 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Min mage och min paladin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 :) najs B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg