Svampen2 Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Najsigt fist wep :P Har köpt cata och kommer köra då servrarna går live och hoppasp å att det inte krashar sönder =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Ska börja med wow igen nu till jul så fixar en bild då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Här är warriorn. Älskar utmaningen när det gäller heroic's, skrattar varje gång dessa wotlk kiddies lämnar då de uppfattar en heroic som 10 minuter facerolling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Tråden dör ju förfaen ! Min hyffsat nya warrior som jag BARA questar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Ny rollad hunter, Lvl 25 hittills :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Bastion of Twilight Highlands Halfus erbjuder bra utmaning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 (redigerat) Bastion of Twilight Highlands Halfus erbjuder bra utmaning.Den där bossen är en pain in the ass... vi wipa 2nätter i rad på honom.. Najsigt fist wep :P Har köpt cata och kommer köra då servrarna går live och hoppasp å att det inte krashar sönder =)vart fick du offhanden ifrån? :D Bild på account.. Edit: Redigerat 23 December 2010 av NightMaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Min rogue nu då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 (redigerat) Najsigt fist wep :P Har köpt cata och kommer köra då servrarna går live och hoppasp å att det inte krashar sönder =)vart fick du offhanden ifrån? :D Från mount hyjal trash mobs, 70 raidet då :) Dingat 84 med paladinen idag, orkar inte ta nån bild dock :P Redigerat 23 December 2010 av Svampen2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Najsigt fist wep :P Har köpt cata och kommer köra då servrarna går live och hoppasp å att det inte krashar sönder =)vart fick du offhanden ifrån? :D Från mount hyjal trash mobs, 70 raidet då :) Dingat 84 med paladinen idag, orkar inte ta nån bild dock :P Grattis på ding ;) håller själv på att lvlar min tredje till 85 nu >.< drygt som fan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Min avatar =) (Troll - Druid) ---> Level 35 Redigerat 24 December 2010 av Xfr33zer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg