FreaxxD00d Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Min Lv47 warrior :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) Edit: Min gubbe som dingat level 70 full pvp epic: Redigerat 4 Februari 2011 av ZeRoZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 skrytarN där ja :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 skrytarN där ja :) Vad finns det att skryta över? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Vad finns det att skryta över?Absolut ingenting faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Vad finns det att skryta över?Ehm, bara sådär 216k g, bane of the fallen king + t11 gear (antar jag att de ä?). Men kanske inte är något speciellt för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Ehm, bara sådär 216k g, bane of the fallen king + t11 gear (antar jag att de ä?). Men kanske inte är något speciellt för dig.216k G är inte speciellt mycket längre. Och det var inte meningen att jag skulle visa det heller. Men att lägga upp en bild utan att visa gearet känns ointressant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Nån kanske minns min troll hunter? Såhär ser den ut nu :P Inte längre troll dock =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 hihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 216k G är inte speciellt mycket längre. Och det var inte meningen att jag skulle visa det heller. Men att lägga upp en bild utan att visa gearet känns ointressant. Inte speciellt mycket? Jag har som max haft 15k och ligger nu på 8k.... x_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Armory link för min underbara Mage. Slutat spela eftersom Cataclysm är så jävla tråkig så kan inte ta SS ingame. :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg