Newk Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 det var nåt med alt och v men jag kan det ej heller! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag vet hur man tar bilden.. Men inte hur man lägger up ( Sorry för senaste inlägget :P Min data laggade till XD ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 I spelet trycker ni på knappen PrtScn eller Print Screen på erat tangentbord. Sen trycker ni på Startmenyn och sedan Kör. Skriv mspaint, och sen tryck Ctrl och V så kmr eran bild in. Spara den. Gå in på www.imageshack.us Ladda upp eran bild, sedan tar ni en länk från den. I ert inlägg trycker ni på IMG, som finns bland alternativen B, I, U, http://, @ osv.. Där klistrar ni in eran länk. Wuu jää. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag är lite trög men går man in på start som ligger i vänstra hörnet sen? mina dokument eller vad? :( förlåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Du måste inte gå in på kör och skriva mspaint. Du kan också bara leta upp paint, och göra samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) Står bara dynamiska sidor i tagen är inte tillåtet [Edit] Detta funkade inte heller >.< Redigerat 10 Maj 2006 av Sakru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 hunterN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 aha! ännu en lvl 60? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 aha! ännu en lvl 60? :blink: Vad tänker du med? Han har ju full Dragonstalker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 http://img165.imageshack.us/img165/2111/raidar9js.jpg Raidat klart orgrimmar, thunderbluff, camp taurajo, och crossroad. Sen så blev typ 50 styckna uber horde kallade och spöade oss -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 aha! ännu en lvl 60? :blink: TROR DU JAG VISSTE DET?!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 :) min gubbe har ändrats lite nu ;) hadde ingen bättre bild nu men ska ändra till en bättre lite senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg