Crys Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Dragg0: Man kan göra det nu.. Kopierade just. Dom verkar ha ändrat det.. Men det går iallafall nu. Aha ;) dom ändrade de idag eller nåt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Dragg0: Man kan göra det nu.. Kopierade just. Dom verkar ha ändrat det.. Men det går iallafall nu. Aha ;) dom ändrade de idag eller nåt :D Haha, nej jag kunde göra det för många dar sen. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GMAero Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Vad tycks om min lilla Rogue då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Vi bryr oss inte om du spelar på en privat server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Vad tycks om min lilla Rogue då Man kan bara ha en thunderfury eller vad den nu heter eftersom den är main hand -.- lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GMAero Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 säg de till den ja köpte den av då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Den är hundra procent på privat-server, du har ett druid set.. Och -två- thunderfuries.. De är unique. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 http://nyx.bogg.org/files2/zy2z8_namnl%C3%B6s.JPG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) kommer me print snart Redigerat 2 Augusti 2007 av Quinto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Vad tycks om min lilla Rogue då Man kan bara ha en thunderfury eller vad den nu heter eftersom den är main hand -.- lol Den e One-hand nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GMAero Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Ja och de är rätt skönt med 2 stora Thunderfurys Redigerat 2 Augusti 2007 av GMAero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Har den inte alltid varit one-handed? Här är ett bild-bevis att man inte kan ha två: http://img370.imageshack.us/img370/7812/ro3kw6.jpg Markerade -Unique-.. Redigerat 2 Augusti 2007 av XxXHaZteXxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg