Hector Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Lol ''Yeah, we should instruct you on how to use them ;)'' Aja själv har jag en Blood elf rogue på Lvl 61 justnu håller fortfarande på att levla den fortfarande det gick as snabbt att levla upp den från 1-61 ska ta en bild på den när den är på Lvl 70 och har nice gear borde ej vara så svårt att skaffa fram Tier :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 svårt är det kanske inte, men i slutet avgör slumpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Först måste du skaffa bra gear, göra massa instances osv. sen kan du leta efter en bra guild för att börja raida, lätare sagt en gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Min lvl 70 shaman Min lvl 40 warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 haha Kär och galen hette den guilden jag raidade med pre tbc på servern Ahn'qiraj bästa namnet på en guild någonsin. Kom till naxx men just nu är dom kanske på Hyjal åtminstone börjat där spelar dock inte kvar i guilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag saknar ett gammalt guild som hette sinZ, den fanns innan The burning crusade.Dom örde mycket Zul'Gurub.. m.m Förlåt ifall OT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 haha Kär och galen hette den guilden jag raidade med pre tbc på servern Ahn'qiraj bästa namnet på en guild någonsin. Kom till naxx men just nu är dom kanske på Hyjal åtminstone börjat där spelar dock inte kvar i guilden Minns den guilden. :wub: Bara svenskar och norskar, minns jag rätt? x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Hehe, här raidade vi orgrimmar. Vi dog när vi kom till Thrall! Men på andra försöket så dödade vi honom! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Nice, hur många va ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Full raid. :) EDIT: Alltså, 40 personer. Redigerat 25 November 2007 av Mosa1NaganT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 de här är min 19 twink rogue på grim batol ^_^ Sen har jar den här också, 70 warrior som inspectar en me ett oranget vapen ^_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Ohh nice en warglaive! Föresten så är min hunter på level 65 skaffade nyss Terokk´s Quill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg