Gäst fusk_pont Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 vad ska jag göra efter 3:dje templet jag fattar inte? :huh: :blink: :unsure: men vem det nu var tack för hjälpen med grävlings handskarna :cool: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Förklara bättre om du vill ha hjälp. Exakt var är du? Vilka föremål har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 ja "Exakt" var är du som Xade sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Efter tredje templet ska du göra så at du kan klona dig till 4 (eller 3). Sen ska du gå in i biblioteket och prata med en gubbe. Han vill att du ska sammla ihop 3 böcker som finns i Hyrule Town, eller ja, 2 i Hyrule Town och 1 i Lake Hylia :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 allvarligt vem gillar zelda!!!!! <_< det suger sämsta spelet jag vet om!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 allvarligt vem gillar zelda!!!!! <_< det suger sämsta spelet jag vet om!!!!!!!!!!! allvarligt du suger ***** de e ju en av de bästa spelserierna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 håller med om du inte gillar det så skriv inte det e bara helt onödigt!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 vad ska jag göra efter 3:dje templet jag fattar inte? :huh: :blink: :unsure: men vem det nu var tack för hjälpen med grävlings handskarna :cool: :medieval: Jag håller inte riktigt med om att minich cap och dem andra spelen suger!!! men till saken. Först ska du använda flöjten och så ska du åka till lake hylia där ska du göra dig till minich och gå in i svamphuset där är det en minich som du ska prata med, efter det så ska du till biblioteket (gubben har flyttat sig) och så ska du prata med hon som tar imot böcker hon säger att det är tre böcker som är utlånade som aldrig har kommit tillbaka. Första boken: du vet vid dem där blåa husen där det är en flicka och en pojke som är kära i varrandra du ska prata med tjejen och hon säger att du ska lämna hennes bok. Gör dig till minich och gå upp för skorsstenen till höger(när du har släckt den) så går du över till hennes hus och tar boken och ackta dig för katten!!! sen lämnar du boken till henne i biblioteket . Andra boken: först ska du prata med hon som står till vänster i biblioteket och så säger hon att man ska lämna en bok som heter legend of picori tror jag att den hette. Du vet i det huset som han killen inte släpper in dig, nu får du gå in och släcka hans brasa och göra dig till minich. För att få tag på dem andra böckerna så ska du hitta dem två ringarna. Dem två ringarna: när du har släckt hans brasa och gort dig till minich så ska du gå upp för hans skorssten och gå in i ett annat hus. Inte i svamphuset utan i det stora huset där ska du gå igenom huset sen ska du ta dig förbi katterna. Sen går du ner och in i den grottan vid handfatet där inne får du ringaran (det är lätt att få dem) sen går du tillbaks till han som läser i en bok hela tiden (han jag beskrev förr) och så ska du putta hyllerna satt du kan komma i hålet där uppe där uppe så finns det en minich som försöker få ner boken du ska klona dig (klon platterna finns under dammet) så ska du ställa dig på boken så rammlar den ner. Sen ska du göra dig stor igen och lämna boken i biblioteket. Den tredje boken: Jag kan inte riktigt beskriva vad det är nån stans men jag ska försöka guida dig! Först går du ner i från hyrule sen går du höger, höger, upp, höger och ner. Sen ser du en gräj som du kan gräva igenom gräv där ovg gå upp för stegen. Sen går du till huset som är där och springer rakt in i trädet (med pegasus boots) så gör du dig till minich och åker in med bladet i huset sen flyttar du bokhyllan och puttar ner boken. Sen gör du dig stor och tar boken, går tillbaks till biblioteket och lämnar boken. Sen kommer en gubbe och hämtar böckerna gå upp till andra våningen gå ut, använd cane of pacci på krukan, gör dig till minich och gå till bokhyllan som gubben står vid. Sen går du till en bok som det är en dörr och en klöver på gå in där och prata med minichen han kommer att skicka dig till en slags grotta som du hittar sim fötterna i. Använd flöjten som du fick i den tredje grottan och flyg till lake hylia och simma till fjärde templet!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 allvarligt vem gillar zelda!!!!! <_< det suger sämsta spelet jag vet om!!!!!!!!!!! Vilket Zelda menar du? Det finns en hel del. Zelda suger inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 allvarligt vem gillar zelda!!!!! <_< det suger sämsta spelet jag vet om!!!!!!!!!!! menar väl det ! och du cetin du behöver inte skriva 100,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 gånger att zelda suger! du kan skriva det där en tråd inehåler om vilket spel som är det sämsta spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 mitt är sönder jag kom till sista templet sen så sparade jag och stängde av så försvann filen nu kan jag inte fortsätta... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Mina favvo bossar på minich cap är Big octorock och vaati (tredje nivån) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg