PussyCat Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Ibland när jag startar mitt Fifa05 så kommer det en svart ruta och så står det så här: Skivan kan vara skadad eller smutsig tekniskt fel. Vet någon vad jag ska göra..??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 tvätta skivan och se om den e smutsig? Annars e de nog inte mycket du kan göra ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 de kan vara lasern eller nåt som är skitig på din xbox, men du borde nog kontakta återförsäljaren av spelet också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Det har kommit upp för mig ochså och jag tvättade bara av skivan och så funkade det igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Sådant brukar hända. Det enda man behöver göra är att rengöra skivan, sedan brukar det nästan alltid fungera. Där du lägger skivan, rengör där också. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 kan ha samlats mkt damm i boxen... testa blååås ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Okii tack för era svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltnisse Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag har öpt en rengörings skiva! en skiva med en liten borste på! kommer ej i håg vad det kostde,det var ett tag sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebenn Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Ska man skölja skivan i vatten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Ska man skölja skivan i vatten? I ljummet inte för kallt eller för varmt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Om nån i familjen har typ glasögon så brukar man ha en liten "duk" till å putsa glasögonen, å den e oxå perfekt att rengöra skivor med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 papperet repar mina skivor och ingen i min familj har glassögon bara moror som bor 3mil ifrån mig ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg