Trasheye Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 släpps det några bra spel till gba nu förtiden...har inte sett något riktigt lockande på as länge....=/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Förtydliga dig lite, bra spel eller spel i över huvud taget ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hehe..sorry..hmm.. jag syftar nog mest på BRA spel...inte typ små spel som tetris osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 tycker du tetris e dåligt...vad fick du luft i från...skoja bara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 de kanske kommer nya spel men som inte visas i sverige tror jag :huh: de kommer kanske också att komma mer spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 någon gång måste det göra! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 i åtminstone i 3 år kommer det nog produkteras spel till GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 japp det finns gba sp att köpa ute i leksaksaffärer för 900 men jag vet inte vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg