NightMaker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 är ett xbox 360 verkligen värt pengarna min kompis har ett men han tycker det inte e så bra men hur bra är det? skriv gjärna vad ni tycker ;) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Gå hem till din polare, spela lite och få en egen uppfattning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ska testa nästa gång men inte idag lite sent ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) det är dåligt helt klart, xbox ett är mycket bätre Redigerat 21 April 2006 av razzweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonas aaa Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 VARFÖR ÄR XBOX 1 BÄTTRE ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Hur många trådar har startats om samma ämne nu ? Förövrigt vill jag säga att Xbox 360 är värt pengarna, enligt min uppfattning så borde den vara dyrare. Bara den inte var så känslig och att den repar skivorna när man puttar på den så skulle den vara näst intill perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 ja jag hanterar min skivor väl men bara när jag skulle ta lite papper och ta bort en fläck på en skiva så funkade den inte <_< dom tål så lite det var en massa repor när fläcken var borta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 det är Xboxet som förstör skivorna det är inte självaa skivorna som det är dålig kvalite på. förövrigt äger Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 xbox 360 e faktist bättre tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Hur många trådar har startats om samma ämne nu ? Förövrigt vill jag säga att Xbox 360 är värt pengarna, enligt min uppfattning så borde den vara dyrare. Bara den inte var så känslig och att den repar skivorna när man puttar på den så skulle den vara näst intill perfekt. Finns ingen som helst anledning till att den skulle vara dyrare. lol.Ingen konsol är perfekt heller, det är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 det är dåligt helt klart, xbox ett är mycket bätre Xbox bättre än 360 hahahahaha....grafiken till 360 slår xbox på långa vägar det är mycket bättre spel känsla i 360 :meddum: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Håller med Angel of Darkness, och Xbox 360 har många skäl till att vara dyrare. Kolla bara på Xbox Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.