NightMaker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 läs rubrik :) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Det är nog admin som gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Nej det kan man tyvärr inte. Bara Administratörer som kan det tror jag. Jag vill ha fler spel i spelhörnan som miniputtserien. Jag behöver lite mästartitlar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 mejla crona och tipsa om ett freewarespel som får användas fritt på hemsidor och bifoga länk så kan han nog fixa till det ska ni se ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 tack nico du e s*t schyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.