Guggo Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 dem är fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vargar är ju dom finaste djuren som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Ja tycker dom är världens bästa sjur enligt min mening då ^^ 1.Dom är grymt fina 2.Dom är nästan som en människo familj ....dom hjälps åt med allt och varje flock har bara ett par som förökar dom, dom har den olika rangen i flocken. 3.Antagligen för att dom är köttätare och skrämmer endel människor :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Våga hata vargen! Vargar är helt överskattade! 1. Vill man ha en galen hund liknade sak kan man lika gäran köpa en rottvieler 2. Dom dödar alla andra fina djur i skogen....som till exempel den praktfulla renen som hoppar och skuttar likt Bambi i filmerna! 3. Mer jägare skulle göra vargen gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) En grej bara. Renar är inte direkt som hjortar. Dom står mest och glor. Och vargen är nästan utrotad. Redigerat 18 April 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Burken:visst endel skulle inte säkert gilla vargen för att andra gör det....men jag iaf älskar vargen sedan jag var 7 år eller mindre även om den tar renar och andra djur ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vargen måste väl ochså äta och om det är en ren så gör det inte mig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Spelar det någon som helst roll om vargar äter renar. Det är naturens lag som gäller i skogen och människan behöver inte lägga sig i. Dessutom så föder Samerna upp renar har jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Vargar är fina ^^ Tycker de e synd om dem, bönderna får väll ha elstaket som funkar runt sina får, och sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Vargar är fina, men dom är farliga. Fast dom var ju faktiskt i skogarna först. Det är inte dom som vill skada oss, det är bara att vi tränger in i deras revir och dom känner sig hotade. //Tuffscout med sin 50öre-åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Våga hata vargen! Vargar är helt överskattade! 1. Vill man ha en galen hund liknade sak kan man lika gäran köpa en rottvieler 2. Dom dödar alla andra fina djur i skogen....som till exempel den praktfulla renen som hoppar och skuttar likt Bambi i filmerna! 3. Mer jägare skulle göra vargen gott... Då kan jag bli jägare och skjuta ner alla människor som ätit ren? Vargen är ett rovdjur och ska döda andra djur för att få mat, precis som många andra djur. Sen är inte vargar helt galna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Våga hata vargen! Vargar är helt överskattade! 1. Vill man ha en galen hund liknade sak kan man lika gäran köpa en rottvieler 2. Dom dödar alla andra fina djur i skogen....som till exempel den praktfulla renen som hoppar och skuttar likt Bambi i filmerna! 3. Mer jägare skulle göra vargen gott... haha, nu tog väll alla min kommentar lite allvarligt här ;) kanske överdrev en liten smula. Men jag bryr mig inte mycket för vargarna. Vill dom leva, låt dom leva, dör dom...så dör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.