Gäst roxz Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 mitt namn blev Dread Pirate Cash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Oh Yeah Iron William Kidd A pirate's life isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you a tough person. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag hette tydligen: Iron Jack Rackham Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Bloody Roger Rackham... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Black Bartholomew Kidd blev mitt namn, med motiveringen Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Long john silver (tom rackham. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Iron Sam Cash A pirate's life isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you a tough person. You're musical, and you've got a certain style if not flair. You'll do just fine. Arr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Black Roger Cash blev jag. Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag blev Iron Davy Roberts. Lät ganska grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag blev Iron roger backham. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Blev: Dread Pirate Vane Like the famous Dread Pirate Roberts, you have a keen head for how to make a profit. You tend to blend into the background occaisionally, but that's okay, because it's much easier to sneak up on people and disembowel them that way. Arr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag blev Iron Davy Rackham Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.