Pulpen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jo, den sätts på av sig själv. Vad kan det vara? Spyware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vet i tusan vad det beror på. Ett förslag: dra ut kontackten när datorn stängs av, då är det omöjligt att datorn sätts på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 kanske går ska testa innan jag lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 KANSKE?! Är det en bärbar dator eller? Jag tror att det är någon som vill skoja med dig, så den sätter på datorn när du inte ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Du har inte råkat aktivera "wake on lan" i bios? Prova och låta datorn vara avstängd utan nätverkskabeln i och se om det fortsätter. Ifall det inte fortsätter så är troligen wol aktiverat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Kissemissen, nej det tror jag inte. Admin, wtf Geekzor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vadå Geekzor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 woff. Han är ett geek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 jag tror att nån har hackat din dator och instalerat ett program som startar din dator för att han ska kunna hcka. jag rekomonderar anti virus och anit spyware program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 e man en geek för att man kan bios? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Ja som admin säger dra ut nätverkskabeln och se om den startar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Eller tryck på F2 eller nåt när datorn startas, så kan du se om det är någon inställning som är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.