lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 lol, över undra iaf. har man playstation 1, playstation 2, n64, nintendo 8 bit, bamboy color, gameboy advance, xbox, gamecube och en pc så klarar man ganska mga spel faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 LOL min pappa klarar alltid spelen innan mig... det är tråkigt men roligt ibland för jag vet vad man ska göra där han fastnar...^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Spelar du med din pappa, eller har du en pappa som spelar? Okej... är inte det skittråkigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Hehe jag har inte klarat av något av min spel :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag har ingen anning, typ 50 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Spelar du med din pappa, eller har du en pappa som spelar? Okej... är inte det skittråkigt? nää för när jag inte spelar elr inte e hemma så kanske han spelar o så...^^ o så kan han hjälpa mig om han har klarat det...^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 jadu, över 100 spel om man räknar med NES,SNES,GB,GBA,N64 och GC (finns säkert mer). Sen om spelet är roligt så raderar man sparningen och börjar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg