Neldemo Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 f*n det är ingen bild på nåt övernaturligt. lyssna på Cyper han vet allt om SA.om han säger att inget sånt som bigfoot inte finnns så gör det inte det. alltså är det inget övernaturligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 bilden e sann men bigfoot finns inte de ska bara lika hans fotspår tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 du lysna bliden är fekad jag har varit där flera gånger+ om du segär att den är riktig så visa flera bilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 FÖR SISTA GÅNGEN LYSNA PÅ CYPER JAG MAILA TILL ROCKSTAR OCH LA IN DEN BILDEN DOM SA ATT BÅDE BILDEN OCH BIG FOOT ÄR FALSKA HAR SJÄLV KOLLAT DET FINNS INGET DÄR DIN n00b :angry: :angry: :angry: Personligt påhopp? N00b : En nybörjare som försöker inte lära sig någonting. Newb : En nybörjare som försöker. Back to topic : Om Rockstar har medget att det är falskt så lyssna på dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 den tråden suger alla bara ljuger :ph34r: håller med ejj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Dom här ligger vid Mount chlliad, jag spela nyss och hittade dom där jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Han går ju bara med en fot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Asså sluta hacka på han, hur vet ni att han ljuger åk ditt och titta och ta kort och vissa attfotspårend INTE finns. Själv tror jag på att det är nåt som R* har gjort för att man ska tro att det är big foot, men R* har ju sagt det att Bigfoot inte finns ;) Redigerat 24 Juni 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) Asså viko550. Vill du hitta spåren så måste du leta runt hela crossbanan. Inte bara på ett ställe. Redigerat 28 Juni 2006 av Th3 Sh@dow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 om ni tror på det så är man dum. ser ju utt som om killen har rittat dom. med ett rit program eller nåt. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag hittade också fotspåren idag!! Dom som inte tror på det gå och kolla på stället (markerad på kartan!!) DOM FINNS DÄR!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Usch, varför börja spamma att fotspåren inte finns när ni själv inte har kollat? Så onödigt... Bilden: Det ser ut som väldigt stora fotspår, jag. Rockstar kanske klargjorde att bigfoot inte fanns för att inte ska så stor publicitet, han kanske finns på riktigt? Ingen vet, så länge ingen hittar sanningen. Punkt slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg