Hoppa till innehåll

Är Du Oskuld?

Salzalada

Är du Oskuld?  

89 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ni alla säger, "Jag ska bli av med den". Tror ni att det är hur lätt som helst eller? Man kan inte bara gå fram till någon och ha sex.

Precis.

Det ser ut som om de gör upp scheman för när de ska bli av med oskulden.

"Hmm...den 17:e april 2009 ska jag bli av med oskulden, nej, då släpps ju *random spel*. Jag tar det den 21:a september 2010 istället."

Det kommer när det kommer, och även om ni inte förlorar den under gymnasiet är det inget ovanligt.

Det är faktiskt ganska vanligt med killar som är oskulder efter gymnasiet, så ni behöver inte skämmas över det.

Tjejer gillar äldre killar, killar gillar yngre tjejer, så är det bara.

Det är bättre att förlora oskulden med någon man tycker om än att kn*lla varenda tjej i stan bara för att vara "inne".

Stressa inte, INGEN bryr sig om ni är oskuld under gymnasietiden, de som skulle tracka er för något sådant är efterblivna losers som tror att de är något.

Och nej, jag är inte oskuld om någon trodde det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...