Xade Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Alltså, är det någon idée att ha oaktiva moderatorer? Det är i princip 5 av 11 moderatorer som är aktiva varje dag. Jag ser aldrig röken av vissa moderatorer, de är inte inne och skriver inte inlägg. Och det kan vara veckor mellan deras inlägg. Jag syftar lite på Dannie, som inte varit inne sen 10 mars och Ytterman som inte varit inne sen 17 mars. Men många andra är alldeles för oaktiva. De kanske har mycket med skolan eller annat just nu, men det kan man inte ta hänsyn till. Då får de avgå tills vidare. Det är förvirrande för medlemmar att ha moderatorer de inte får kontakt med. Dessutom så kunde moderator platserna gå till någon annan som kan sköta det bättre. För det har blivit dåligt skött av vissa. Det får bli skärpning, om inte forumet ska bli sämre och sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag tycker med att dom flest moderatorerna är oaktiva och inte sköter sitt arbete. Det har varit så under en längre period nu så det behövs helt klart en förbättring. Nya moderatorer kommmer när det kommer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Alltså, är det någon idée att ha oaktiva moderatorer? Det är i princip 5 av 11 moderatorer som är aktiva varje dag. Jag ser aldrig röken av vissa moderatorer, de är inte inne och skriver inte inlägg. Och det kan vara veckor mellan deras inlägg. Jag syftar lite på Dannie, som inte varit inne sen 10 mars och Ytterman som inte varit inne sen 17 mars. Men många andra är alldeles för oaktiva. De kanske har mycket med skolan eller annat just nu, men det kan man inte ta hänsyn till. Då får de avgå tills vidare. Det är förvirrande för medlemmar att ha moderatorer de inte får kontakt med. Dessutom så kunde moderator platserna gå till någon annan som kan sköta det bättre. För det har blivit dåligt skött av vissa. Det får bli skärpning, om inte forumet ska bli sämre och sämre. Forumet blir väl inte sämre bara för att vissa moddar inte är aktiva. Huvudsaken är att någon i alla fall låser vissa trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Fusk KatteN: Det är klart att forumet bli sämre om det blir färre resurser som låser och håller ordning. Så om 100 inlägg bryter mot reglerna så spelar det ingen roll bara några moderatorer tar bort 50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Nää... Men SÅ många inlägg kommer det väl inte. Det spelar väl ingen roll NÄR de låser, bara ATT de låser de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Alltså, är det någon idée att ha oaktiva moderatorer? Det är i princip 5 av 11 moderatorer som är aktiva varje dag. Jag ser aldrig röken av vissa moderatorer, de är inte inne och skriver inte inlägg. Och det kan vara veckor mellan deras inlägg. Jag syftar lite på Dannie, som inte varit inne sen 10 mars och Ytterman som inte varit inne sen 17 mars. Men många andra är alldeles för oaktiva. De kanske har mycket med skolan eller annat just nu, men det kan man inte ta hänsyn till. Då får de avgå tills vidare. Det är förvirrande för medlemmar att ha moderatorer de inte får kontakt med. Dessutom så kunde moderator platserna gå till någon annan som kan sköta det bättre. För det har blivit dåligt skött av vissa. Det får bli skärpning, om inte forumet ska bli sämre och sämre. Hur vet du att det är förvirrande för medlemmar att inte ta kontakt med några oaktiva moderatorer ? :huh:Åter till ämnet, jag tycker att dne första frågan var bra, " Alltså, är det någon idée att ha oaktiva moderatorer? " .... Vill också få ett svar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag tyckar ochså att det vore bättre att byta ut de oaktiva moderatorerna mot mer aktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 De enda aktiva moderatorerna är: Aktiva: Nico Ragnarök Mellanmjölk Ganska aktiv: Escaflowne Nästan aldrig på forumet: Dannie Ytterman och några andra..... Iaf min uppfattning. Jag tycker att admin borde värva 2 nya moderator och sparka nån oaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Mm, många är oaktiva.. Det borde verkligen ändras!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) Mihker: 1. Admin kommer inte " Sparka " en moderator, bara ifall han\hon bryter mot en regel som gör att Admin tar bort denne. 2. Ifall vi tar # 21 som exempel, så är han ganska aktiv i min mening, han loggar in anonymt, så många lägger ej märke till det. 3. Admin värvar nya moderatorer när det behövs och när han tycker att det är nödvändigt, inte när ni tycker det. Redigerat 19 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Mihker: 1. Admin kommer inte " Sparka " en moderator, bara ifall han\hon bryter mot en regel som gör att Admin tar bort denne. 2. Ifall vi tar # 21 som exempel, så är han ganska aktiv i min mening, han loggar in anonymt, så många lägger ej märke till det. 3. Admin värvar nya moderatorer när det behövs och när han tycker att det är nödvändigt, inte när ni tycker det. 1. Admin gör som han vill, vanligtvis för att någon bryter mot en regel men en del har blivit avsatta pga inaktivitet. Det är en hel del som loggar in osynligt, därför syns inte inloggningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Det är väl bara # 21 av moderatorena som loggar in anonymt har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.