Hoppa till innehåll

Ändringar Bland Moderatorerna


Xade

Rekommendera inlägg

Alltså, är det någon idée att ha oaktiva moderatorer?

 

Det är i princip 5 av 11 moderatorer som är aktiva varje dag.

 

Jag ser aldrig röken av vissa moderatorer, de är inte inne och skriver inte inlägg. Och det kan vara veckor mellan deras inlägg.

 

Jag syftar lite på Dannie, som inte varit inne sen 10 mars och Ytterman som inte varit inne sen 17 mars.

 

Men många andra är alldeles för oaktiva.

 

De kanske har mycket med skolan eller annat just nu, men det kan man inte ta hänsyn till. Då får de avgå tills vidare. Det är förvirrande för medlemmar att ha moderatorer de inte får kontakt med.

 

Dessutom så kunde moderator platserna gå till någon annan som kan sköta det bättre. För det har blivit dåligt skött av vissa.

 

Det får bli skärpning, om inte forumet ska bli sämre och sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså, är det någon idée att ha oaktiva moderatorer?

 

Det är i princip 5 av 11 moderatorer som är aktiva varje dag.

 

Jag ser aldrig röken av vissa moderatorer, de är inte inne och skriver inte inlägg. Och det kan vara veckor mellan deras inlägg.

 

Jag syftar lite på Dannie, som inte varit inne sen 10 mars och Ytterman som inte varit inne sen 17 mars.

 

Men många andra är alldeles för oaktiva.

 

De kanske har mycket med skolan eller annat just nu, men det kan man inte ta hänsyn till. Då får de avgå tills vidare. Det är förvirrande för medlemmar att ha moderatorer de inte får kontakt med.

 

Dessutom så kunde moderator platserna gå till någon annan som kan sköta det bättre. För det har blivit dåligt skött av vissa.

 

Det får bli skärpning, om inte forumet ska bli sämre och sämre.

 

Forumet blir väl inte sämre bara för att vissa moddar inte är aktiva. Huvudsaken är att någon i alla fall låser vissa trådar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, är det någon idée att ha oaktiva moderatorer?

 

Det är i princip 5 av 11 moderatorer som är aktiva varje dag.

 

Jag ser aldrig röken av vissa moderatorer, de är inte inne och skriver inte inlägg. Och det kan vara veckor mellan deras inlägg.

 

Jag syftar lite på Dannie, som inte varit inne sen 10 mars och Ytterman som inte varit inne sen 17 mars.

 

Men många andra är alldeles för oaktiva.

 

De kanske har mycket med skolan eller annat just nu, men det kan man inte ta hänsyn till. Då får de avgå tills vidare. Det är förvirrande för medlemmar att ha moderatorer de inte får kontakt med.

 

Dessutom så kunde moderator platserna gå till någon annan som kan sköta det bättre. För det har blivit dåligt skött av vissa.

 

Det får bli skärpning, om inte forumet ska bli sämre och sämre.

 

Hur vet du att det är förvirrande för medlemmar att inte ta kontakt med några oaktiva moderatorer ? :huh:

Åter till ämnet, jag tycker att dne första frågan var bra, " Alltså, är det någon idée att ha oaktiva moderatorer? " ....

Vill också få ett svar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

De enda aktiva moderatorerna är:

 

Aktiva:

Nico

Ragnarök

Mellanmjölk

 

Ganska aktiv:

Escaflowne

 

Nästan aldrig på forumet:

Dannie

Ytterman

 

och några andra.....

 

 

 

 

Iaf min uppfattning. Jag tycker att admin borde värva 2 nya moderator och sparka nån oaktiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mihker:

1. Admin kommer inte " Sparka " en moderator, bara ifall han\hon bryter mot en regel som gör att Admin tar bort denne.

 

2. Ifall vi tar # 21 som exempel, så är han ganska aktiv i min mening, han loggar in anonymt, så många lägger ej märke till det.

 

3. Admin värvar nya moderatorer när det behövs och när han tycker att det är nödvändigt, inte när ni tycker det.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mihker:

 

1. Admin kommer inte " Sparka " en moderator, bara ifall han\hon bryter mot en regel som gör att Admin tar bort denne.

 

2. Ifall vi tar # 21 som exempel, så är han ganska aktiv i min mening, han loggar in anonymt, så många lägger ej märke till det.

 

3. Admin värvar nya moderatorer när det behövs och när han tycker att det är nödvändigt, inte när ni tycker det.

 

1. Admin gör som han vill, vanligtvis för att någon bryter mot en regel men en del har blivit avsatta pga inaktivitet.

 

Det är en hel del som loggar in osynligt, därför syns inte inloggningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...