Hoppa till innehåll

Ändringar Bland Moderatorerna


Xade

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Off - Topic : Presentation, japp, det går att logga in anonymt. ;)

Ifall du tar och tittar ungefär längst upp på sidan ( Du måste logga ut först ) så står det Logga in \ Registrera elelr något.

Tryck på logga in, sne kan du markera rutan där det står ifall du vill logga in anonymt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okey då ska jag prova och göra det nästa gång jag loggar in. Tack Fusion, har autologin så jag har inte lagt märke till det innan.

 

För många moderatorer ser man aldrig röken av här i forumen så det är bara ett fåtal som verkligen är aktiva. Nya moderatorer är ett måste.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade: För det första hoppas jag fanemig i den synligaste verklighet, att du aldrig i hela ditt j*vla liv att du kmr bli moderator - Och verkligen inte för att du startar nya trådar, där du försöker småragga för att bli det själv. Jag tror det är din minst 3:e sånhär tråd nu och du gnager mig i rumpan.

 

För att säga min mening, så vill jag veta varför ni måste ersätta alla inaktiva moderatorer. Seriöst så skulle det här forumet klarat sig helt galant med bara två aktiva mods, typ Ragnarök & Nico. Det enda dom gör är egentligen att låsa trådar, och dela ut ev. varningar, tillsägelser osv. Det är ni som ska anmäla!. Och inte vi som ska hitta alla trådar.

De ggrna jag loggar in på forumet, har jag oftast ingen anmälning att checka av, eftersom de andra moderatorerna redan har gjort det. Det är mkt mer verkstad än jag trodde här.

 

Innan jag blev moderator tyckte jag oxå att det behövdes fler mods osv, men verkligen hade jag fel!

 

Nåväl kan jag hålla med om att det är onödigt med inaktiva moderators, men inte ska vi behöva ersätta dom direkt. Och absolut inte med folk som försöker smygtjata fram det.

 

Det känns som naglarna på pungen när ni skriver sånt här utan en aning om hur det är bakom kulisserna.

 

Förmkt prat, förlite versktad. Det har jag hört hela min skolgång.

 

Lugna er nu så ni inte tar eld av all upphetsning av att ni tror att det kmr en ny mod snart. Akta erat hår så ni inte blir Human Torches.

 

Typ! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att allt funkar bra. De som nu är moderatorer fixar ju det de ska. Jag anser att 5 aktiva moderatorer om dagen är skapligt bra. Vi måste ju anmäla om vi ser att någon bryter en regel, som Mellanmjölk sa, men om vi inte gör det, då får det ju helt enkelt vara. Då kan man ju dessutom tolka det som att ingen regel har brutits, och att allting är bra. Så det är egentligen vi som borde anmäla regelbrott oftare, om vi nu klagar på allt som har med regler att göra. Dessutom så tror jag inte att någon egentligen har tid att vara inne här varje dag, timme ut och timme in.

 

Inga fler aktiva moderatorer, däremot fler medlemmar som ska anmäla(om det nu behövs dvs). :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har anmält några ggr. men det verkar inte alltid som nån ser det...

Jag brukar skriva vilken regel den bryter mot. räcker de lr gör jag något fel då?

Och vad är poängen med att logga in osynligt igentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade: För det första hoppas jag fanemig i den synligaste verklighet, att du aldrig i hela ditt j*vla liv att du kmr bli moderator - Och verkligen inte för att du startar nya trådar, där du försöker småragga för att bli det själv. Jag tror det är din minst 3:e sånhär tråd nu och du gnager mig i rumpan.

 

För att säga min mening, så vill jag veta varför ni måste ersätta alla inaktiva moderatorer. Seriöst så skulle det här forumet klarat sig helt galant med bara två aktiva mods, typ Ragnarök & Nico. Det enda dom gör är egentligen att låsa trådar, och dela ut ev. varningar, tillsägelser osv. Det är ni som ska anmäla!. Och inte vi som ska hitta alla trådar.

De ggrna jag loggar in på forumet, har jag oftast ingen anmälning att checka av, eftersom de andra moderatorerna redan har gjort det. Det är mkt mer verkstad än jag trodde här.

 

Innan jag blev moderator tyckte jag oxå att det behövdes fler mods osv, men verkligen hade jag fel!

 

Nåväl kan jag hålla med om att det är onödigt med inaktiva moderators, men inte ska vi behöva ersätta dom direkt. Och absolut inte med folk som försöker smygtjata fram det.

 

Det känns som naglarna på pungen när ni skriver sånt här utan en aning om hur det är bakom kulisserna.

 

Förmkt prat, förlite versktad. Det har jag hört hela min skolgång.

 

Lugna er nu så ni inte tar eld av all upphetsning av att ni tror att det kmr en ny mod snart. Akta erat hår så ni inte blir Human Torches.

 

Typ! :)

 

Det är rätt att vi medlemar inte ser det "bakom kulisserna", men vad är det för mening? Det är som att avgöra hur bra en teater är genom att läsa hur de har det bakom kulisserna. Tänk de har lagt ner några hundratusen (lite överdrivet) på det bakom kulisserna, men det visar sig att teatern i sig själv är mycket dålig. Nya moderator vet jag inte om det behövs, men dte verkar mer och mer som det gör det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...