Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 självklart den första =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jo,klart man gillar den första när man sitter där varje dag med polarna B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Vänta...Det har dock hänt nått! Den äger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Botten anna a.k.a Anna^ i #anna @ qnet är bra. Som sagt så är det T-röd som har gjort Tönt som spelar counter-strike. Förövrigt flyttar jag tråden till musik/media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 " Jag Är En Tönt Som Spelar Counter Strike " var den bästa ! Den där sista, man tror att snubben är störd...-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag är en tönt som spelar Counter Strike passar så bra in på vissa av mina kompisar. Tur att CS inte funka på min bästa kompis dator. Då hade han kanske också blivit så knäpp som han som sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 haha. jag är en tönt som spelar cs är skit dålig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 alla var dåliga förutom den första den var inte så bra men den va den bästa av dem där 4a i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Alla sög lika brutalt som CS gör. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Den heter inte Jag sitter i Ventrilio. Den hetter Jag sitter i ventrilio och spelar DOTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 alla är dåliga tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 hög klassiga :P det kan inte vara lätt att göra sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.