Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Den panelen som är längst ner som visar hur mycket något har laddat har försvunnit för mig. Hur gör jag för att den ska komma tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 behöver du verkligen den?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Menar du verktygsfältet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 eller menar du ja typ som msn nere i hörnet ( längst ner i högra hörnet elle) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Verktygsfältet menar jag inte utan det är bara det som visar vilken sida som håller på och öpnnar sig och hur mycket det har laddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag tror jag vet vilken du menar. Men är inte riktigt säker? Den det brukar stå "Klar" på när en sida är färdigladdad och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag tror jag vet vilken du menar. Men är inte riktigt säker? Den det brukar stå "Klar" på när en sida är färdigladdad och sånt? Just det. Det är den jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Tryck typ på verktyg och titta om du kan ändra nåt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.