lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 tjosan. är det ngn som lyssnar på gruppen basshunter ? de sjunger typ låtar om cs. fast endå nte. vilken tycker ni är deras bästa låt, själv föredrar jag boten anna. "jag känner en bot. hon heter anna,anna heter hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Nej jag lyssnar inte på dom och jag tvivlar på att jag skulle gilla deras sort av musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Nördmusik.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Vi sitter här i venten är ganska go tycker jag, har inte hört så många andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag har aldrig hört dem och jag vill inte höra dem heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 tjosan. är det ngn som lyssnar på gruppen basshunter ? de sjunger typ låtar om cs. fast endå nte. vilken tycker ni är deras bästa låt, själv föredrar jag boten anna. "jag känner en bot. hon heter anna,anna heter hon. De har inte gjort en endaste låt om CS. HAr lyssnat på de flesta låtarna, men tycker bara att Botten Anna och Vi sitter här i venten och spelar lite DOTA är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 tjosan. är det ngn som lyssnar på gruppen basshunter ? de sjunger typ låtar om cs. fast endå nte. vilken tycker ni är deras bästa låt, själv föredrar jag boten anna. "jag känner en bot. hon heter anna,anna heter hon. Hrmmm, senn när räknas inte Counter Strike The Mp3 som CS låt? Lyssnar lite på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Har hört tre låtar. Gillar dem inte riktigt... ><'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 de e helt okej bäst e boten anna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 1. Basshunter är bara en person som heter Jonas. 2. Han äger 3. Den bästa låten är nog: Vi sitter här i Ventrilo och spelar DotA [ Full Version ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 tjosan. är det ngn som lyssnar på gruppen basshunter ? de sjunger typ låtar om cs. fast endå nte. vilken tycker ni är deras bästa låt, själv föredrar jag boten anna. "jag känner en bot. hon heter anna,anna heter hon. Det rör ju ändå cs, om du lyssnar på vi sättre här i venten, så sjunger dom om att dom leker med motståndet, svårt å gissa vilket spel.. och botten anna, en bot som man har till tex. cs :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 simpsons, 2 svar, 2 fel. "Vi sitter..." handlar om Warcraft 3, http://sv.wikipedia.org/wiki/Dota "Botten Anna" handlar om en bott som är inne på IRC och kickar ut folk som inte uppför sig. Om du lyssnar på den texten så hör du att de inte har ett dug med CS att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.