ådis Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag och mina kompisar har upptäckt att klädkedjan dressmann skulle kunna vara nazistiskt. Detta har vi lagt märke till: # Om man kastar om bokstäverna i "DRESSMANN" så kan man få "DER SS MANN", vilket betyder "SS-mannen" på tyska. Varför är det annars två N i mann? # Om man tittar på Dressmanns klädhängare uppifrån så ser det ut precis som... ja just det. Ett hakkors! Så nu undrar jag om det är nån som har hittat nåt annat bevis och vad ni tycker om det. Dressmanns hemsida (dressmann.dk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Dem heter väl bara Dressmann..anledningen till att dem kan ha 2 N, kan just bero på att dem vill vara lite annorlunda och så. Sen tror jag inte att Dressmann har några bindningar med Nazister...Undersöker man i stort sett de flesta affärerna så hittar man konstiga och skuma grejer. ( Jag överdrev kanske ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 tja, om man kastar om bokstäverna i Unilever Sverige. (som bla tillverkar GB glassar, hårschampon och en massa andra kända märken) så får man Virus i neger. Är det rasistiskt ? Är biliard rasistiskt för att man skall peta hårt på en massa FÄRGADE bollar med en träpinne ? Är NOGGER (glassen )glassen rasistisk för att nogger påminner om nigger ? Nej det är det inte. Allt ovanstående är bara skitsnack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Är glassen 88an rasitisk eftersom H är den åttonde bokstaven i alfabetet och då formar Heil Hitler? Nej, fjant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Haha, denna tråd måste ju vara årets skämt! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ådis Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag vill inte anklaga någon. Jag bara undrar on nåhon har hittat nåt annat på dressmann som är lite mysko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Är glassen 88an rasitisk eftersom H är den åttonde bokstaven i alfabetet och då formar Heil Hitler? Nej, fjant. Alla klagar på GB, läste att igloo cola kunde syfta på knarkande eskimåer. Att du orkar, det där är bara fjantigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Har aldrig tänk på det och det låter ganska konstigt att anklaga dem för något sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Tror inte att Dressmann är en nazist firma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag tror nog att de är Nazistiska. De har säkert chip i kläderna som sätter sig fast i huden. En dag tar de fram en handkontroll och befaller alla människor att mörda alla judar. Efter det befaller Dressmann att chipmänniskorna ska bränna alla negrer, för de tycker det är lika bra att vara rasistiska också. Seriöst, tror nog inte att de är Nazistiska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Anledning till att de stavar med två N är väl för att de är tyskar? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Dressmann är inte nazistiskta gubbar!Dem säljer ju kläder för tusan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg