lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 vad gillar du inte med dem då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Har gillat deras låtar ganska mycket särskilt Don´t Phunk With My Heart och My Humps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Har hört en till bra låt med dom nu. Den heter Smells like Funk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Where is the love och lets get it started är mkt bra, de andra e bra åxå men my humps e tjatig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 De är grymt bra. :) Blanda jazz med hip-hopp. Suveränt. ;D Precis, Jazz + Hip Hop e ett slående koncept :D Where is the love + Don't lie.. Två helsköna låtar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 HmHm -_- Sant broder. En låt jag gillar är nog Gone Going, på deras nya platta. :) Riktigt go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 HmHm -_- Sant broder. En låt jag gillar är nog Gone Going, på deras nya platta. :) Riktigt go. Har inte lyssnat på den Änu. Får ta och fixa den ^^ Annars gillar jag ju Where is the love, pump it och Don't lie . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Har hört Don´t lie. Den är asbra. Har inte hört Gone going elr Let´s get it started än. Redigerat 23 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 My humps är ju bara så bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 My humps är ju bara så bäst. Låten är inte bra men hon är grymt sexig i videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) My humps är ju bara så bäst. Ska du satsa på henne Corp..??? (Menar inget illa) Redigerat 23 April 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 My humps är ju bara så bäst. Nja, jag tror nog aldrig att jag kommer att träffa henne och hon lär nog inte vilja ha mig ändå men det är lugnt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.