Angel of Darkness Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 jag tänkte skaffa ett nytt spel till gameboy advance nu har ni några förslag till roliga spel??????? jag gillar pokemon yo-gi-oh och mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 har du alla pokemon, o yoggi?? köp då ett NDS och så köper du alla yoggi spel till de, och väntar tills pokemon Diamond/Pearl kommmer så köper du de oxo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 hehe ja det ska man:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lisinge Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 sakffa mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 om jag var du skulle jag skaffa nintendo ds med mario kart ds eller animalcrossing wild world det äger sen finns det super mario 64 ds fast det finns många spel till ds men ds äger fett grafiken är perfect och judet är surrond elle hur man stavar det och allat är bra på nintendo ds jag rekomenderar dig att du borde köpa det!!! bästa jagvet bättre än psp och xbox 360 mycket bättre!!! köp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
movor Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 mario luigi superstar saga :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Japp ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Han frågade om GBA inte DS? Golden sun 1&2, Sonic advance, Alla mario spel, Mario & luigi superstar saga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 köp dom pokemonen spelen du inte har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Golden sun 1 och 2, MBN något av dom bara, Doom, Lufia: ruins of Lore, mario/yu-gi-oh/pokemon spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 ähh köp animal crossing det är roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 :gitarr: skaffa poekemon emerald :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg