Bigbrother Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag vet inte jag har inte tid att räkna vem gör det jo nördar :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag vet inte jag har inte tid att räkna vem gör det jo nördar :angry: Snyggt sagt men jävli*t DUMT :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 typ 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) Vad då ??????? dumt jag har inte tid med det men nördar har la tid dom gör sina läxor och sånt på en minut eller nått :blink: :angry: Redigerat 4 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vad då ??????? dumt jag har inte tid med det men nördar har la tid dom gör sina läxor och sånt på en minut eller nått :blink: :angry: HAHA men fatta typ inte exakt då skulle inte jag veta :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 runt 20 spel <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 typ 100.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 (kimen @ 05/02-2004 15:13:34) Vad då ??????? dumt jag har inte tid med det men nördar har la tid dom gör sina läxor och sånt på en minut eller nått :blink: :angry: HAHA men fatta typ inte exakt då skulle inte jag veta :angry: men då kan väll du skriva hur lång tid det tar efter som du är en sånn :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Hur f*n kan ni ha råd med det? Det är ju dyrt med spel.. Jag har väl ca 10 st :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalavera Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vette för f*n. Har väll iafa över 100 men inte orginal då...har typ bara runt 30 orginal och så har man ju en massa demos men har inte så många installerade. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
glofas Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 ja har 124 hela dataspel!!! å typ 67 spel till andra konsoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Du "Bigbrother" sluta vara så förbannat elak mot nördarna, dom förtjänar också lite respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.