Hoppa till innehåll

Vinnarskalle

lundquist

Rekommendera inlägg

Hur pass vinnarskalle har du ?

Om du inte vinner fotbollsmatchen på idrottslektionen så slår du sönder ngt eller kanske om du förlorat en Vm final hade du kunnat krama motståndaren ?

jag tror folk tror att jag är mindre vinnar skalle än jag e. jag e glad efter matcher även om vi förlorat, men i mina tankar är jag inte snäll mot motståndaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uhm... Vinnarskalle har man ju... Om jag har förlorat en match på fotboll nån gång så ska man nog inte gå nära mig... Och om Malmö förlorat, så är jag sur för det hela helgen. Jag kan inte hjälpa det, det bara är så. Fast det har ändå blivit bättre. Nu kan jag nästan ta en förlust på fotboll. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På idrotten går jag in för o ha kul. Blir gärna att man skojjar till det lite istället för o köra allt vad man pallar.

Under en match går jag in för o vinna, men jag blir inte bitter om jag förlorar sålänge jag vet att jag gjort mitt bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...