Trasheye Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 förstår ni frågan...?... så här skulle jag vilja dö om jag dör.. jag skulle vilja dö genom att rädda någon... va en hjälte typ... hoppa fram framför någon och ta en kula... hade vart mega coolt....få dö som en hjälte.... haha... sweet.. bättre än att ligga på ett rum och tina bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Antingen en bilkrock eller att bli skjuten. Men som du Son, antingen att man gör något bra innan man dör. Kanske inte att rädda någon från livet, utan bara något bra. ^^ Annars en olycka eller så. Vill helst inte dö av ålderdom. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Samma som du typ son-goten master :P Redigerat 21 April 2006 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 typ springa in i ett brinnande hus och rädda sin tjej eller den snyggaste tjejen på skolan) komma ut och falla ihop i famnen på tjejen Hjälte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag vill dö av att bli mördad eller att jag dör naturligt av ålderdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Skulle vilja dö, och veta att jag offrat mitt eget liv för o rädda någon annan som annars skulle mött en säker död. Hjälte? Jag e juh död, vad spelar det för roll om jag kommer upp på nyheterna runt hela världen. Allt handlar juh om att ha räddat den där andra människan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag skulle hellre bli gammal och grå och bli ihåg kommen som en bra man än att dö för tidigt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag vill dö snabbt skjuten, bilkrock lr i sömnen vadsomhelst utom att jag lider.. En bonus och ha räddat ett liv såklart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag vill dö genom att rädda en annans liv. Det sista man gjorde i livet innan man dog var att rädda någon. Hade det blivit så hade nog många kommit i håg en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag skulle aldrig vilja dö genom att rädda någon. Snarare så smärtfritt som det går, somna in som gamling kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag skulle isåfall viljat offrat mitt liv för någon eller så dö av ålderdom =/ Men jag vill aldrig dö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag skulle vilja dö precis som en hjälte jag med,eller så skulle jag vilja dö först med att kolla på ett avsnitt av Simpsons,sen exakt efter det slutat så skulle jag vilja åka ner på marken ner i ett glasbord och dö.Holy koblaja va cuooolT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.