Hoppa till innehåll

Om Du En Dag Skull Dö!


Trasheye
 Dela

Rekommendera inlägg

förstår ni frågan...?...

så här skulle jag vilja dö om jag dör..

 

jag skulle vilja dö genom att rädda någon... va en hjälte typ... hoppa fram framför någon och ta en kula... hade vart mega coolt....få dö som en hjälte.... haha... sweet.. bättre än att ligga på ett rum och tina bort

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Soffan

Antingen en bilkrock eller att bli skjuten. Men som du Son, antingen att man gör något bra innan man dör. Kanske inte att rädda någon från livet, utan bara något bra. ^^

 

Annars en olycka eller så. Vill helst inte dö av ålderdom. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle vilja dö, och veta att jag offrat mitt eget liv för o rädda någon annan som annars skulle mött en säker död.

Hjälte? Jag e juh död, vad spelar det för roll om jag kommer upp på nyheterna runt hela världen. Allt handlar juh om att ha räddat den där andra människan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag skulle vilja dö precis som en hjälte jag med,eller så skulle jag vilja dö först med att kolla på ett avsnitt av Simpsons,sen exakt efter det slutat så skulle jag vilja åka ner på marken ner i ett glasbord och dö.Holy koblaja va cuooolT!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...