lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 är det ngn som lyssnar på lars winnerbäck ? kanske ngn som är lika besatt av hans musik som jag ?. jag gillar inte bara han för hans musik, utan för de känns som texterna betyder ngt för en, för de är så j*vla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jodå, Winnerbäck har man lyssnat på en del.. Tröttnar aldrig på Under månen från Dans med svåra steg.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Har en kompis som lyssnar på honom så man har väl hört lite av honom men jag gillar honom inte direkt så värst mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 jag avskyr honom, en artist som jag verkligen inte gillar ( jag vill inte låta cool, det är bara så ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Ja gillar inte direkt musiken, men ja gillar verkligen texterna precis som du Vizzkazz, dom betyder verkligen något för mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag gillar han ganska mycket. Bra melodier och texter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Han är mysig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 ngn mer än jag som ett han live ? FYFAN VA BRA. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag har sett hans dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 har nästan bara hört "stort liv" av han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.