Hoppa till innehåll

Olika Klasser


Nittionio
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag skulle inte rekommendera rogue som nybörjarklass. Snarare warrior då¨. Warriors är aslätta att köra med, har en hel dle liv och armor och dom har sjysst med abilities. Angående engelskakunkaper så tror jag knappast att bra duger. När man raidar MC med Ts/ventrillo måste du fatta vad ledaren säger, annars är du körd. OCh vill du inte raida MC, då undrar jag va du tänker göra på lvl 60?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det är jobbigt för mig när har sån hög krav på att vara tank så glömmer jag taunta och så alla blir jätte sura på mig :(.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle inte rekommendera rogue som nybörjarklass. Snarare warrior då¨. Warriors är aslätta att köra med, har en hel dle liv och armor och dom har sjysst med abilities. Angående engelskakunkaper så tror jag knappast att bra duger. När man raidar MC med Ts/ventrillo måste du fatta vad ledaren säger, annars är du körd. OCh vill du inte raida MC, då undrar jag va du tänker göra på lvl 60?

 

PvP? Komma till rank 14 är exakt lika svårt som att få full teir 1 i MC..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Offline, det är bara och PVP:A i Warsong Gulch och sticka till STV. Inget annat, men man måste ju självklart raida för att få bra epics, inte roligt och vara rank 14 med blå grejer bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rank 14 med blå grejjer? shit.. Sist jag kollade var det Epic items vid rank 12 och 13, epic vapen i rank 14.. Måste ha fel, det är väl något blått skit som är sämre än teir 0, eller hur?

 

(norly)

 

Och "bara" pvpa? Du kanske inte inser hur mycket man måste pvpa för att komma till rank 14, Om du inte pvpar på två dagar under veckan så lär du förlora rank.. (om du är i rank 10 typ)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte får typ 300´000honor på en vecka så går du ner i din pvp rank...

300k honor=75 WSG rounds

Så om man vill bli Pvp så tycker jag det e mycket svårare änn att ble pve me full tier 1.

Angående klassen ska du lätt ha någon spell caster som typ Warlock, mage eller priest även droods é roliga dom é roligast för dom har så många skills och när du é i "The games end" instancer så behöver du inte tex bara sitta och spamma taunt hela tiden. Om man ska välja den roligaste av alla spell caster är det lugnt Warlock för dom har dessutom sina curses, Soul, fire och Healthstone, massa Warlock quest för bra items och sina demon quests för sina demons.

 

:kung: :kung: :kung:

 

/Mumin

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...