TheOne Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Oblivion ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 här är några bra spel 1.saint´s row 2.dead rising (kommer snart) 3.just cause (kommer snart) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Dead Rising längtar jag till :) det ska bli mitt andra spel till 360 :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 1. Dead or Alive 4 2. Battlefield 2 MC 3. Oblivion --------------------- Kommande spel --------------------- 1. Halo 3 2. Viva Piñata, (värkar rätt roligt). 3. Hm..kanske Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent (Tycker jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTrueGamer Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Oblivion owns!!!!!!!! OBLIVION ÄR HELT KLART DET BÄSTA SPELET SOM SLÄPPTS TILL 360 But Condemned Sucks.......jag menar hela spelat kan man ju inte gå någon stans förutom längs den förbestämda vägen, det är också orealistiskt att man inte kan krypa unter bord eller hoppa upp på bord men striderna är ett +.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 1. need for speed most wanted 2. Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4D4M Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 tror de blir de bästa spelen! 1 Fable 2 2 Deadrising 3 Oblivion har bara Oblivon :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst twalle Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Oblivion är det sämsta spel hittills...grymt coolt men de där för*annade laddningstiderna..tar ju ett halv decennium att gå nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Oblivion är det sämsta spel hittills...grymt coolt men de där för*annade laddningstiderna..tar ju ett halv decennium att gå nånstans! Ja, det är sant att det är långa laddningstider dock är de inte ett halv decennium. :P Och vad ska man förvänta sig av ett spel som är enormt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 (redigerat) Oblivion är det sämsta spel hittills...grymt coolt men de där för*annade laddningstiderna..tar ju ett halv decennium att gå nånstans! Tycker inte laddningstiderna är långa alls och om det nu e så jobbigt att gå någonstans använd fast travell då. Redigerat 19 September 2006 av Nemerlon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Just Cause släpps på Fredag och det är ett självklart köp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Har inte spelat Oblivion, borde kanske göra det. Jag tycker Saints Row iallafall, tänkte köpa Test Drive idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.